۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۰:۲۸
کد خبر: 83305801
T T
۰ نفر

برخورد خودروي سواري، جان عابر پياده را گرفت

۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۰:۲۸
کد خبر: 83305801
برخورد خودروي سواري، جان عابر پياده را گرفت

زنجان - ايرنا - جانشين فرمانده پليس راه استان زنجان گفت: برخورد يك دستگاه خودروي سواري پژو 405 در جاده زنجان - بيجار، مرگ عابر پياده را رقم زد.

سرهنگ محمدعلي عظيمي روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: اين حادثه رانندگي ساعت 16:25 روز گذشته به دليل عدم توجه راننده خودروي سواري به جلو، اتفاق افتاد.
وي از عابران پياده اي كه قصد عبور از عرض جاده هاي ارتباطي را دارند خواست با دقت و احتياط بيشتري اين كار را انجام دهند چراكه كوچكترين غفلت و بي احتياطي مي تواند عواقب خطرناكي را در پي داشته باشد.
عظيمي تصريح كرد: رانندگان خودروها نيز به نقطه مقابل توجه و دقت بيشتري داشته باشند و در مواجهه با عبور عابران پياده از عرض جاده، رعايت حال آنان را بكنند.
به گزارش ايرنا، پارسال 30 عابر پياده به دليل شدت جراحات ناشي از تصادف با وسيله نقليه فوت كردند كه اين تعداد در سال 96 با 29 نفر، افزايش 3.45 درصدي دارد.

*** كشف 290 كارتن كاغذ قاچاق
جانشين فرمانده انتظامي استان زنجان از كشف و ضبط 290 كارتن كاغذ قاچاق از يك دستگاه خودروي كاميونت از سوي پليس اطلاعات و امنيت عمومي اين استان خبر داد.
سرهنگ جعفر كردلو افزود: اين كاميونت در جاده قديم زنجان - خرمدره، توسط عوامل پليس متوقف و در بازرسي آن اين ميزان كاغذ قاچاق كشف شد.
وي ارزش ريالي كاغذهاي قاچاق را بيش از 700 ميليون ريال اعلام كرد و اظهار داشت: اين محموله كه فاقد بارنامه معتبر و مجوز قانوني بود از استان هاي شرقي به مقصد زنجان بارگيري شده بود.
6084/6085

سرخط اخبار استان‌ها