۲۵ اسفند ۱۳۹۷، ۱۸:۴۰
کد خبر: 83245540
T T
۰ نفر

برترين هاي آزمون آموزش عالي در ميبد تجليل شدند

۲۵ اسفند ۱۳۹۷، ۱۸:۴۰
کد خبر: 83245540
برترين هاي آزمون آموزش عالي در ميبد تجليل شدند

يزد- ايرنا- در مراسمي از دانش آموزان تلاشگر ميبد كه موفق به حفظ صدر نشيني اين شهرستان در آزمون سراسري شدند تقدير شد.

به گزارش ايرنا ، فرماندار ميبد روز شنبه در اين مراسم گفت: همه شما دانش آموزان با درس خواندن خود آينده ساز مملكت هستيد و آنچه اهميت دارد اين است كه در كنار درس خواندن، چگونه زيستن ، احترام گذاشتن ، با اخلاق بودن و چگونگي بالا بردن آستانه تحمل را نيز ياد بگيريد.
حسين فلاح افزود: شما به هر مقامي رسيديد بايد اخلاق و مرام پدر و مادرهايتان را پاس داشته و به زير دستان خود خدمت كرده از نيازمندان در جامعه با بذل خدمت خود دستگيري كنيد.
وي تصريح كرد: شما دانش آموزان 22 سال است كه افتخار آفرين هستيد و ان شاءالله سال آينده نيز بتوانيد براي همه معلمين ، مديران ، مربيان ، روساي آموزش و پرورش و به ويژه شهيدان و ايثارگراني كه با جانفشاني خود امنيت را در جامعه برقرار كردند افتخار آفريني كنيد.
رئيس آموزش و پرورش ميبد نيز با گراميداشت ياد شهيدان گفت: 22 سال است كه جشن كنكور برگزار مي شود و بايد از همه معلمين در مقاطع مختلف و نيز همه كساني كه در مجموعه آموزش و پرورش تلاش كردند از سال 1284 كه اولين مدرسه در ميبد بنا شد پايه و اساس آموزش و پرورش محكم نهاده شود به طوري كه سال هاي سال دانش آموزان شهرستان افتخار آفريني كنند ، تشكر كرد.
محسن موحدي فرد در ادامه با تشريح اين موفقيت افزود: دانش آموزان ميبدي توانستند در نمره خام علمي رتبه اول را به خود اختصاص دهند و نيز در درصد قبولي نسبت پذيرفته شدگان به نسبت ثبت كنندگان و كل شركت كنندگان رتبه اول را به خود مختص كرده اند.
پزشك به نام ميبدي نيز در اين مراسم موفقيت دانش آموزان را تبريك گفت و ستون اصلي اين موفقيت را علي رغم نقشي كه والدين و معلمان داشته اند خود دانش آموزان با تلاش و كوششي كه داشتند عنوان كرد.
دكتر محمد علي كريم زاده ميبدي افزود: بالاترين دارايي شما دانش آموزان هوش و استعداد و ديگر نعمت هايي است كه خدا به شما داده است و شما توانستيد با تلاش و كوشش خود شكر اين نعمت ها را به جا آورديد.
وي تصريح كرد: آن چيزي كه باعث مي شود ما روي پاي خود بايستيم ، فضاي اطراف ما است كه به ما امكان رشد داده است و آنچه در اين فضا وجود داشته از نگاه ها و رفتارها كه به ما اعتماد نفس مي دهد.
در اين مراسم پيام امام جمعه ميبد و نماينده مردم و تفت و ميبد در مجلس شوراي اسلامي كه طي آن موفقيت دانش آموزان را تبريك گفته بودند خوانده شد ، همچنين استاندار يزد و رئيس صدا و سيماي مركز يزد موفقيت دانش آموزان ميبدي را طي تماس تلفني به آنها تبريك گفتند.
در پايان نيز پرچم نفر اول كنكور سراسري شهرستان توسط دانش آموزان دختر و پسر برتر سال 97 به دست نفرات برتر سال آينده داده شد تا اين مسير موفقيت همچنان تداوم داشته باشد.
شهرستان ميبد 22 هزار دانش آموز دارد كه در مقاطع مختلف به تحصيل مشغول هستند.
مركز شهرستان 104هزار نفري ميبد در 50 كيلومتري شمال غرب شهر يزد مركز اين استان قرار دارد.
6197

سرخط اخبار استان‌ها