۲۶ بهمن ۱۳۹۷، ۱۰:۲۲
کد خبر: 83209941
T T
۰ نفر
دومين روز مسابقات واليبال بانوان كارمند كشور در اروميه برگزار شد

اروميه- ايرنا- مسابقات واليبال بانوان كارمند كشور به ميزباني اروميه در حال برگزاري است و /پنجشنبه/ دومين روز از اين ديدارها با برتري تيم هاي كرمان، خراسان مالي، اصفهان، تهران /2 تيم/، سمنان به پايان رسيد.

به گزارش ايرنا، مسابقات بانوان كارمندان دستگاه هاي دولتي كشور با حضور 17 تيم صبح روز چهارشنبه /24 بهمن ماه/ در سالن سه هزار نفري شهيدان آهن دوست اروميه آغاز شد و در مرحله مقدماتي اين رقابت ها تيم ها در چهار گروه چهار و پنج تيمي به مصاف هم رفتند.
روز گذشته /پنجشنبه/ در دومين روز خراسان شمالي 2 بر صفر خراسان رضوي را شكست داد، صدا و سيماي تهران با نتيجه مشابه زنجان را مغلوب كرد و اصفهان در 2 ست پياپي گيلان را از پيش رو برداشت.
در ديگر ديدارها تيم يزد با نتيجه 2 بر يك صنعتي شريف تهران را مغلوب كرد، سمنان 2 بر صفر اردبيل را شكست داد و خراسان جنوبي در 2 ست پياپي چهار محال بختياري را پشت سر گذاشت.
در ساير ديدارهاي روز پنجشنبه گلستان 2 بر صفر مقابل علوم پزشكي تهران پيروز شد و آذربايجان شرقي با نتيجه مشابه بر خراسان رضوي غلبه كرد و كرمان با همين نتيجه خراسان شمالي را شكست داد.
تيم بانوان آذربايجان غربي كه روز گذشته مقابل خراسان رضوي شكست خورده بود امروز نيز در دومين مسابقه خود با نتيجه 2 بر صفر مقابل كرمان مغلوب شد؛ اين ديدار با امتيازهاي 25 بر 14 و 25 بر 22 به سود حريف كرماني پايان يافت.
تيم آذربايجان غربي امروز جمعه /26 بهمن ماه/ 2 مسابقه انجام مي دهد كه به ترتيب /صبح و بعدازظهر/ مقابل تيم هاي خراسان شمالي و آذربايجان شرقي به ميدان خواهد رفت؛ مرحله مقدماتي اين مسابقات در روز اول هشت بازي و در روزهاي دوم و سوم با انجام 10 بازي ادامه دارد و پس از سه روز رقابت در اين مرحله، هشت تيم برتر /از هر گروه 2 تيم/ به مرحله يك چهارم نهايي صعود مي كنند تا چهره تيم هاي راه يافته به ديدارهاي نيمه نهايي و نهايي مشخص شود.
بر اساس جدول مسابقات در گروه يك تيم‌هاي سمنان، زنجان، صداوسيماي تهران و اردبيل؛ در گروه 2 تيم‌هاي خراسان جنوبي، گيلان، اصفهان و چهارمحال و بختياري؛ در گروه سه آذربايجان‌غربي، خراسان شمالي، كرمان، آذربايجان‌شرقي و خراسان رضوي و در گروه چهار تيم‌هاي گلستان، يزد، صنعتي شريف تهران و علوم پزشكي تهران به مصاف هم مي روند.
بازي ها به صورت سه گيمي برگزار مي شود و تيم واليبال بانوان آذربايجان غربي با هدايت «روح انگيز ترابي» وارد مسابقات شده است.
به گزارش ايرنا آيين افتتاحيه اين مسابقات عصر روز چهارشنبه در سالن محل برگزاري مسابقات برگزار شد؛ اين مسابقات تا 29 بهمن ماه جاري ادامه مي يابد و پس از آن نيز رقابت هاي كارمندان مردان كشور از يكم تا هفتم اسفند ماه در سالن 6 هزار نفري غدير اروميه برگزار مي شود.
7156/3072

سرخط اخبار استان‌ها