مسئولان برگزاري انتخابات خلاف رويه قانوني عمل نكنند/ با متخلفان برخورد مي كنيم

اروميه- ايرنا- معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار و رئيس ستاد انتخابات آذربايجان غربي گفت: مسئولان برگزاري انتخابات در نقاط مختلف استان مواظب باشند تا بر خلاف رويه هاي قانوني عمل نكنند و در صورت بروز چنين عملي با متخلفان برخوردهاي لازم صورت مي گيرد.

به گزارش ايرنا، عليرضا رادفر روز دوشنبه در دومين جلسه ستاد انتخابات آذربايجان غربي افزود: اعضاي ستاد انتخابات بايد مراقب رفتار و كردار خود باشند تا شائبه طرفداري از جناح يا حزب خاصي مطرح نباشد.
وي خواستار انجام پيش بيني هاي لازم براي استفاده از سامانه هاي الكترونيكي و مخابراتي در انتخابات پيش رو شد و اضافه كرد: تشكيلات دولتي و عمومي بايد همكاري كامل را با ستاد انتخابات داشته باشند.
وي اظهار كرد: مقام معظم رهبري، رئيس جمهوري و مردم از ما مي خواهند تا انتخابات را به صورت امن، سالم و با صداقت برگزار كنيم.
وي ادامه داد: اجراي دقيق قانون انتخابات و نظارت بر رفتارهاي انتخاباتي گروه‌ها و جريان هاي سياسي از جمله برنامه هايي است كه در دستور كار ستاد انتخابات قرار دارد و اميدواريم با همكاري گروه‌هاي مرتبط و مشاركت حداكثري مردم وحدت ملي بيش از پيش تقويت شود.
رئيس ستاد انتخابات آذربايجان غربي گفت: برگزاري انتخابات پرشور، سالم و با مشاركت حداكثري هدف اعضاي ستاد انتخابات استان است و همه توان خود را براي تحقق يك انتخابات سالم و پرشور بكار خواهيم گرفت.
به گزارش ايرنا، انتخابات دوازدهمين دوره رياست جمهوري و ششمين دوره شوراهاي اسلامي شهر و روستا قرار است 29 ارديبهشت ماه سال آينده برگزار شود.
2093/3072 ** خبرنگار: صابر چهرقاني ** انتشاردهنده: عليرضا فولادي

سرخط اخبار استان‌ها