۳ مهر ۱۳۹۷، ۱۰:۱۳
کد خبر: 83043333
T T
۰ نفر
ادغام شركت پیام در موسسه همشهری تنها روی كاغذ انجام شده است

تهران-ایرنا- رئیس كمیته نظارت شورای اسلامی شهر تهران اعلام كرد: ادغام شركت پیام همشهری در موسسه همشهری تنها روی كاغذ انجام شده است.

به گزارش ایرنا، افشین حبیب‌زاده روز سه شنبه در هشتاد و نهمین جلسه علنی شورای پنجم شهر تهران در تذكری به شهردار تهران گفت: شورای شهر در دوره سوم به منظور اهمیت استفاده از قابلیت‌های اجرایی و هماهنگی و انسجام در نحوه مدیریت بر سازمان‌ها و شركت‌های وابسته به شهرداری، طی مصوبه ای این نهاد را مكلف به ساماندهی سازمان ها و شركت‌های وابسته از طریق ادغام یا واگذاری به بخش خصوصی كرد.
وی ادامه داد: یكی از بندهای این مصوبه مربوط به ادغام شركت‌های پیام همشهری، گروه مجلات همشهری، توسعه چاپ همشهری و توسعه رسانه همشهری در موسسه همشهری بود كه طبق آگهی منتشره در روزنامه رسمی شركت پیام همشهری در روندی كاملاً قانونی صرفاً روی كاغذ در موسسه همشهری ادغام شده است.
به گفته حبیب زاده، تاكنون ادغام شركت پیام همشهری در عمل و به معنای واقعی اجرایی نشده و برخلاف ماهیت مصوبه ابلاغی شورای شهر تهران همچنان جدای از موسسه همشهری با هیأت مدیره و مدیرعامل جداگانه و به صورت شركتی مجزا اداره می شود و امور مربوط به انعقاد قراردادها، خرید و فروش، پرداخت‌ها اعم از حقوق و مزایای كاركنان و سایر پرداخت‌ها و امورات آن نیز همانند یك شركت انجام می شود كه در این خصوص خواستار توضیح شهرداری شد.
وی همچنین به موضوع انتصاب مدیرعامل جدید سازمان نیازمندی‌های همشهری نیز اشاره كرد و گفت: با توجه به توضیحات ارائه شده بنظر می‌رسد این انتصاب نیز جای بررسی دارد.
تهرام/9343/3225 / 1539
۰ نفر

سرخط اخبار جامعه