۱۸ اسفند ۱۳۹۶، ۱۴:۴۴
کد خبر: 82856710
T T
۰ نفر
هواشناسي تهران وزش باد خيلي شديد از امشب براي پايتخت پيش بيني كرد

تهران- ايرنا- اداره كل هواشناسي استان تهران با صدور اخطاريه اي اعلام كرد كه از بعدازظهر امروز (جمعه) و تا روز شنبه گاهي وزش باد شديد همراه با گرد و خاك در پاره اي مناطق بويژه بخش هاي جنوبي و غربي استان پيش بيني مي شود.

به گزارش روز جمعه ايرنا از اداره كل هواشناسي استان تهران، براساس بررسي و تحليل آخرين داده ها و نقشه هاي پيش يابي هواشناسي، با گذر امواج كم دامنه تر از مباني بر فراز استان و به ويژه بروز ناپايداري جوي از امشب وطي روز شنبه در بعضي ساعات وزش باد شديد پيش بيني مي شود.
براين اساس در ادامه اين اخطاريه در پاره اي نقاط بخصوص (بخش هاي جنوبي و غربي استان) انتظار مي رود كه وزش باد خيلي شديد همراه با گرد و خاك رخ دهد و همچنين در برخي مناطق (بخش هاي شمالي استان) گاهي رگبار پراكنده باران و احتمال رعد و برق پيش بيني شده كه توصيه مي شود جهت جلوگيري از خطرات احتمالي ناشي از وزش باد تمهيدات لازم را اتخاذ شود.
بيشينه و كمينه دماي هواي تهران در روزهاي جمعه، شنبه و يكشنبه به ترتيب (23، 14)، (19، 10) و (20، 11) درجه سانتيگراد پيش بيني مي شود.
ايستگاه هاي فيروزكوه-امين آباد با دماي با5درجه سانتيگراد سردترين، ورامين با دماي 23 درجه سانتيگراد گرم ترين نقاط استان در طول 24 ساعت گذشته بوده اند.
*براي اطلاع از اخبار متنوع انتشار يافته در شبانه روز با كانال ايرنا استان تهران در تلگرام به نشاني IRNATEHRAN@ همراه شويد.
تهرام/7247//1348
۰ نفر

سرخط اخبار جامعه