ضرورت مشارکت در اجرای سیاست‌های کلان جمعیتی/هدیه ویژه تامین اجتماعی در نمایشگاه کتاب

تهران - ایرنا - رئیس هیات‌مدیره سازمان تأمین‌اجتماعی با اشاره به اینکه بیش از ۵۲ درصد از جمعیت کشور تحت پوشش این سازمان قرار دارد، گفت: تامین اجتماعی در حوزه مأموریت‌ها و منابع خود به شدت متأثر از وضعیت جمعیتی کشور است؛ از اینرو خود را موظف به حمایت و مشارکت در اجرای سیاست‌های کلان جمعیتی می‌داند.

به‌گزارش ایرنا از سازمان تأمین‌اجتماعی، حجت‌الله دمیاد در بازدید از سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران با حضور در غرفه «خانواده ما» سازمان تأمین‌اجتماعی در این نمایشگاه، توسعه پوشش بیمه‌ای را از مهم‌ترین راهبردهای مورد توجه در این سازمان توصیف کرد.

وی افزود: افزایش جمعیت و فرزندآوری؛ سیاست کلی نظام است و سازمان تأمین‌اجتماعی به‌عنوان یکی از سازمان‌هایی که جمعیت بیش از ۵۲ درصد از جمعیت کشور را تحت پوشش خود دارد، به شدت متأثر از وضعیت جمعیت کشور است.

رئیس هیات‌مدیره سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: همکاران رسانه‌ای این سازمان، کارهای نو و بدیعی در این نمایشگاه انجام داده‌اند. برای حضور جدی و مؤثر سازمان تأمین‌اجتماعی در نمایشگاه کتاب، کار کارشناسی جدی صورت گرفته و مشخص است تمام جوانب را در نظر گرفته‌اند.

وی تاکید کرد: این حضور و مشارکت هدفمند سازمان تأمین‌اجتماعی در نمایشگاه کتاب، کاری است که مسبوق به سابق نبوده و خلاقیت جدیدی است که امیدواریم این کار خوب ادامه‌دار باشد و برای سازمان و مجموعه ذی‌نفعان سازمان منشاء اثر باشد.

هدیه ویژه تامین اجتماعی در نمایشگاه کتاب

بر اساس این گزارش سازمان تأمین‌اجتماعی همزمان با برپایی سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، از هدیه ویژه این سازمان به افرادی که در طول دوره برگزاری نمایشگاه کتاب، به جمع بیمه‌شدگان این سازمان در طرح بیمه دانشجویان و طرح بیمه دختران و زنان خانه‌دار می‌پیوندند، خبر داده است.

ضرورت مشارکت در اجرای سیاست‌های کلان جمعیتی/هدیه ویژه تامین اجتماعی در نمایشگاه کتاب

در پویش در حال اجرای این سازمان در نمایشگاه کتاب؛ با هدف حمایت از فرهنگ کتاب و کتابخوانی همچنین تشویق قشر بزرگ و فرهیخته دانشجویان و نیز دختران و بانوانی که محوریت اصلی خانواده را در فرهنگ ایرانی اسلامی تشکیل می‌دهند؛ هر فرد که در دوران برگزاری نمایشگاه (۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت)، برای نخستین بار نسبت به عقد قرارداد در یکی از طرح‌های بیمه دانشجویان یا بیمه زنان خانه‌دار و دختران اقدام کند؛ مشروط به پرداخت حق بیمه خود تا پایان خرداد ۱۴۰۳؛ مشمول هدیه ویژه این سازمان در قالب بن خرید ۴۰۰ هزار تومانی کتاب ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خواهد شد که از طریق سامانه فروش مجازی نمایشگاه (book.icfi.ir) قابل استفاده است.

غرفه سازمان تأمین‌اجتماعی در سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران، با محوریت توسعه پوشش بیمه‌ای و نیز مشارکت این سازمان در اجرای راهبردهای جوانی و افزایش جمعیت، در این نمایشگاه فعالیت دارد.

به گزارش ایرنا، سی و پنجمین نمایشگاه کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم»، از چهارشنبه ( ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ) در مصلای امام خمینی (ره) تهران آغاز شد و تا ۲۹ اردیبهشت برای بازدید علاقه مندان دایر است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جامعه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha