۱۷ آذر ۱۳۹۶، ۱۶:۳۲
کد خبر: 82756456
T T
۰ نفر
با حفظ اتحاد و همدلي توطئه دشمنان اسلام خنثي مي شود

تهران – ايرنا – امام جمعه موقت با اشاره به اقدام نابخردانه رئيس جمهور آمريكا در به رسميت شناختن قدس شريف به عنوان پايتخت رژيم اشغالگر قدس گفت: با حفظ اتحاد و همدلي توطئه دشمنان اسلام خنثي مي شود.

به گزارش ايرنا، حجت الاسلام حسين قدوسي در خطبه هاي نماز جمعه ورامين گفت: دشمني آمريكا و رژيم اشغالگر قدس با اسلام از ديرباز تاكنون معلوم و واضح بوده و اعلام انتقال سفارت آمريكا به قدس شريف، اين دشمني و كينه توزي را به اوج رساند.
وي افزود: آمريكا و رژيم اشغالگر قدس از سر ناتواني و درماندگي در مواجهه با جهان اسلام، قصد داشند تا قدس شريف را به عنوان پايتخت رژيم مجعول و اشغالگر قدس معرفي كنند كه اين كار، جز اين كه نابودي اسرائيل را سرعت بخشد، ثمره ديگري براي آن ها ندارد.
قدوسي اظهار كرد: امروز جهان اسلام بايد بيش از گذشته اتحاد و همدلي خود را در مواجهه با دشمن اصلي اسلام حفظ كنند و با يكپارچگي، توطئه دشمنان را خنثي كنند.
وي افزود: سكوت مرگ بار حكومت دست نشانده صعودي در برابر اين توطئه آمريكا، در ادامه جنايات آن ها در يمن صورت مي گيرد چرا كه آن ها به جاي دفاع از اسلام ، از دشمنان قسم خورده اسلام حمايت مي كند و در مسير آن ها گام بر مي دارند.
امام جمعه موقت ورامين كرد: اين اقدام آمريكا يقينا به اتحاد جهان اسلام و تمامي آزاديخواهان جهان منجر مي شود و نابودي اسرائيل را سرعت مي بخشد.
خبرنگار: سيد حسن ميري**انتشار: محمد آجورلو
تهرام/7254//1348
۰ نفر

سرخط اخبار سیاست