۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۱:۴۰
کد خبرنگار: 1121
کد خبر: 85476071
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نشست هم‌اندیشی استانداران کشور با محور جوانی جمعیت برگزار شد

تهران - ایرنا - نشست هم اندیشی استانداران کشور با محور جوانی جمعیت و با حضور  وزیر آموزش و پرورش، استانداران و مدیران کل بانوان استانداری ها و به ریاست وزیر کشور برگزار شد.

به گزارش ایرنا از وزارت کشور، احمد وحیدی وزیر کشور در این جلسه ضمن دریافت گزارش وضعیت استان ها از حیث ساختار جمعیتی و جمعیت دانش آموزی بر ضرورت تأمین امکانات و رفع کمبودها با مشارکت و بسیج امکانات دستگاه‌ها تأکید کرد.

حمایت از طرح های نیمه تمام عمرانی در حوزه آموزش و پرورش، آمادگی عملی و میدانی برای فصل آزمون سراسری خردادماه به منظور برگزاری آزمونی امن و آرام بخشی از موضوعات مطرح شده در این نشست بود.

بررسی روند تخصیص اعتبارات آموزشی به استان ها، اجرای طرح های اشتغال زایی و کنترل نرخ بیکاری در راستای تحقق شعار سال، ساماندهی اتباع در استان ها و پیگیری برنامه های فرهنگی در روستاها و شهرها همزمان با سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و اربعین حسینی دیگر مباحث این نشست بود.

پیگیری مسائل مرتبط با پیشگیری از آسیب های اجتماعی در استان ها، بررسی روند اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، شناسایی حلقه های مفقوده در زنجیره سرمایه گذاری استان ها و اشتغالزایی، تشکیل قرارگاه های جوانی جمعیت در استانداری ها و فرمانداری ها، گفتمان سازی قوی و فرهنگسازی موضوع جوانی جمعیت در کنار اجرای طرح های نتیجه محور که به پیشگیری از طلاق و آسیب های اجتماعی منتهی خواهد شد از محورهای طرح شده در این نشست سراسری بود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار سیاست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha