۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۹:۵۰
کد خبرنگار: 2485
کد خبر: 85475928
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

حسینی فردی خوش‌سابقه برای انقلاب و نظام است

تهران- ایرنا- عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با مثبت ارزیابی کردن عملکرد معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: حسینی سابقه خوبی در انقلاب و نظام دارد و در هر جایی که بوده توانسته در حد توان عملکرد خوبی از خود نشان دهد.

فداحسین مالکی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایرنا با اشاره به پایان دوره ماموریت سید محمد حسینی در جایگاه معاونت پارلمانی رئیس جمهور گفت: سید محمد حسینی سابقه خوبی در انقلاب و نظام دارد و در هر جایی که بوده توانسته در حد توان عملکرد خوبی از خود نشان دهد بنابراین عملکرد او را مثبت ارزیابی می‌کنم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: حسینی در مدتی که معاون پارلمانی ریاست جمهور بود تلاش زیادی انجام داد.

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی روز یکشنبه ۲۳ اردیبهشت هیأت دولت با توجه به پایان دوره مسئولیت معاون پارلمانی رئیس‌جمهور، از سید محمد حسینی به‌عنوان چهره‌ای علمی، فرهنگی و انقلابی یاد و بر استفاده از تجربیات و توانمندی‌های وی در سنگرهای دیگر دولت مردمی تأکید کرد.

حسینی در مرداد ۱۴۰۰ با حکم آیت‌الله رئیسی به‌عنوان معاون پارلمانی رئیس‌جمهور منصوب شده بود.

وی مسئولیت‌هایی چون وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت دهم، قائم مقامی وزیر علوم تحقیقات و فناوری در دولت نهم و نمایندگی دوره پنجم مجلس شورای اسلامی را در کارنامه خود داشت.

«سید محمود حسینی‌پور» امروز دوشنبه با حکم رئیس‌جمهور به عنوان معاون امور مجلس رئیس‌جمهور جایگزین حسینی شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار سیاست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha