۲۳ مهر ۱۳۹۷، ۲۱:۳۹
کد خبر: 83067179
T T
۰ نفر

200 طرح عمراني و خدماتي در نهبندان در دست اجراست

۲۳ مهر ۱۳۹۷، ۲۱:۳۹
کد خبر: 83067179
200 طرح عمراني و خدماتي در نهبندان در دست اجراست

بيرجند - ايرنا - معاون برنامه ريزي و هماهنگي امور عمراني فرماندار نهبندان گفت: امسال 200 طرح عمراني و خدماتي با اعتبار 36 ميليارد و 600 ميليون تومان در اين شهرستان در دست اجراست.

به گزارش ايرنا عليرضا صادقي دوشنبه شب در كميته برنامه ريزي شهرستان نهبندان افزود: امسال 36 ميليارد و 600 ميليون تومان اعتبار استاني از محل منابع مختلف براي نهبندان مصوب شده كه تاكنون 76 درصد اعتبارات سه درصد نفت، 56 درصد اعتبارات ماده 180 و 13 درصد اعتبارات قانون استفاده متوازن از امكانات كشور به شهرستان اختصاص يافته است.
وي با تاكيد بر اينكه كمبود اعتبار نبايد موجب بي كيفيتي در ساخت طرح هاي عمراني شود از دستگاه هاي اجرايي خواست طرح هاي عمراني را پيمانكاران ماهر بسپرند تا با بالاترين كيفيت اجرا شود.
معاون فرماندار نهبندان گفت: در صورت هر گونه بي كيفيتي در اجراي پروژه هاي عمراني شهرستان مديران اجرايي، ناظران و پيمانكاران بايد پاسخگو باشند.
وي با اشاره به بازديد كارشناسان نظارت استانداري از روند اجراي طرح هاي عمراني شهرستان در هفته جاري گفت: تمامي هماهنگي ها در خصوص اين بازديد و نظارت انجام شده است.
صادقي بيان كرد: مسئولان براي پيشبرد بهتر طرح هاي اجرايي تعامل و هماهنگي لازم را با تمامي مسئولان اجرايي و نهادهاي دولتي استان داشته باشند.
نهبندان با 26 هزار كيلومترمربع مساحت دومين شهرستان از نظر وسعت در استان بعد از طبس؛ از شمال و غرب به شهرستان بيرجند، از جنوب به استان هاي سيستان و بلوچستان و كرمان و از شرق به افغانستان و شهرستان زابل محدود مي شود.
مركز اين شهرستان در 200 كيلومتري شهر بيرجند مركر استان است.
7556*3028

سرخط اخبار استان‌ها