۲۵ مرداد ۱۳۹۷، ۲۳:۲۴
کد خبر: 83003557
T T
۰ نفر

دولت اجازه ركود در چرخه سازندگی كشور را نمی دهد

۲۵ مرداد ۱۳۹۷، ۲۳:۲۴
کد خبر: 83003557
دولت اجازه ركود در چرخه سازندگی كشور را نمی دهد

دامغان- ایرنا- وزیر راه و شهرسازی گفت: یكی از اهداف اصلی دولت تدبیر و امید، حفظ پویایی طرح ها و در گردش بودن چرخ سازندگی در كشور است.

به گزارش ایرنا، عباس آخوندی پنجشنبه شب در نشست شورای اداری شهرستان دامغان در استان سمنان در سالن اجتماعات آموزش و پرورش این شهرستان، افزود: حفظ حیات و ممانعت از راكد شدن فعالیت كارگاه های عمرانی هدف اصلی دولت تدبیر و امید در شرایط كنونی است.
وی خاطرنشان كرد: زنده نگهداشتن كارگاه های عمرانی از موارد مورد تاكید دولت تدبیر و امید است به گونه ای كه با وجود تمام مشكلات اقتصادی، اجازه راكد شدن به طرح ها را ندهیم و نخواهیم گذاشت طرح های مهم كشور از نفس بیفتد.
وزیر راه و شهرسازی گفت: دولت تدبیر و امید با تمام فشارهای بین المللی امیدوار است كه در آینده ای نزدیك با تدبیر، همكاری قوا و پشتیبانی ملت، این شرایط سخت را در كشور پایان داده و مشكلات را پشت سر بگذارد.
وزیر راه و شهرسازی اضافه كرد: امیدواریم هرگز چرخ سازندگی كشور متوقف نشود و فعالیت های اجرایی در تمام نقاط كشور فعال بماند، یكی از این طرح های مهم محور اتصال شمال به جنوب است كه باید به سرانجام برسد.
وی بیان كرد: استان سمنان با توجه به قرار گرفتن در محور مواصلاتی شمال به جنوب و شرق به غرب كشور از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
آخوندی افزود: شهرستان دامغان شهری تاریخی و دارای ارزش بالایی است كه امیدواریم با انجام طرح بازآفرینی به پویایی بافت تاریخی كمك بیشتری كنیم.
وزیر راه و شهرسازی، سید شهاب الدین چاوشی استاندار، ابوالفضل حسن بیكی نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی، و جمعی از مسوولان استان سمنان و شهرستان دامغان، عصر امروز با حضور در شهرستان دامغان از اجرای قطعه اول محور دامغان- معلمان و بافت تاریخی شهرستان و حوزه علمیه امام صادق (ع) بازدید كرد.
عباس آخوندی در سفری دو روزه تقاطع غیرهمسطح مومن آباد در شهرستان سمنان را افتتاح می كند و در شهرستان های شاهرود و دامغان از چند طرح بازدید كرد.
9856/6103

سرخط اخبار استان‌ها