۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۲:۵۷
کد خبر: 83320939
T T
۰ نفر

قاتل فراري پس از 9 ماه فرار در ميرجاوه به دام افتاد

۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۲:۵۷
کد خبر: 83320939
قاتل فراري پس از 9 ماه فرار در ميرجاوه به دام افتاد

زاهدان- ايرنا- جانشين انتظامي سيستان و بلوچستان گفت: عامل جنايت مسلحانه در شهر ميرجاوه پس از 9 ماه فرار به دام پليس افتاد.

به گزارش ايرنا از پايگاه خبري پليس سردار احمد طاهري روز دوشنبه در اين باره اظهار داشت: در پي قتل مسلحانه مردي جوان و مجروح شدن هفت سرنشين يك دستگاه وانت تويوتا در 25مرداد سال گذشته در يكي از محورهاي مواصلاتي شهرستان ميرجاوه موضوع در دستور كار پليس آگاهي قرار گرفت.
وي گفت: در بررسي هاي به عمل آمده مشخص شد فردي سابقه دار در پي اختلافات قبلي با مقتول به همراه سه تن از دوستانش با يك قبضه اسلحه ساچمه زن به سمت خودرو تيراندازي كرده است.
جانشين انتظامي سيستان و بلوچستان افزود: تحقيقات براي دستگيري متهم ادامه داشت تا اينكه اطلاعاتي در خصوص دستگيري اين مجرم فراري توسط پليس مبارزه با مواد مخدر استان بدست آمد و وي را براي ادامه تحقيقات به پليس آگاهي منتقل كردند.
وي بيان داشت: متهم در بازجويي هاي به عمل آمده به قتل با هدف انتقام جويي در پي اختلافات قبلي اعتراف و پس از تشكيل پرونده به مقام قضايي معرفي شد.


**برادركشي در خيابان دانشگاه زاهدان
جانشين انتظامي سيستان و بلوچستان همچنين گفت: 29 ارديبشهت مسئولان بيمارستان خاتم انبياء (ع) شهر زاهدان در تماس با مركز فوريت هاي پليسي 110 از انتقال جسد خونين مردي جواني از سوي خانواده اش به بخش اورژانس خبر دادند.
وي افزود: با دريافت خبر بلافاصله تيمي از ماموران كلانتري 11 به همراه تيمي از اداره مبارزه با جرايم جنايي براي تحقيقات به محل اعزام و در همان مراحل ابتدايي مشخص شد كه جواني 37 ساله از ناحيه قلب هدف ضربه مهلك چاقو قرار گرفته است.
سردار طاهري اظهار داشت: متهم كه برادر كوچكتر مقتول است نيز لحظاتي بعد خود را به ماموران پليس معرفي و در بازجويي هاي به عمل آمده اعلام داشت شب قبل به همراه پدرش از گرگان به منزل برادر بزرگترم آمده بوديم و پس از مشاجره لفظي در پي اختلافات مالي با هم درگير شده و ناخواسته يك ضربه چاقو به برادرش زده است.
وي گفت: متهم به قتل پس از بازجويي هاي اوليه با تشكيل پرونده براي سير مراحل قانوني روانه دادسرا شد.
9923**3213

سرخط اخبار استان‌ها