۲۶ مهر ۱۳۹۷، ۸:۴۱
کد خبر: 83069991
T T
۰ نفر
سهميه سوخت فوق العاده زمستاني براي حاشيه تفتان اختصاص يابد

زاهدان - ايرنا - فرماندار خاش سيستان و بلوچستان گفت: با توجه به اينكه در حاشيه تفتان حدود 6 ماه از سال سرد است و مردم احتياج فراوان به استفاده از نفت جهت تامين گرماي منازل خود دارند بنابراين سهميه فوق العاده سوخت زمستاني به اين منطقه اختصاص يابد.

حميدالدين يوسفي روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار داشت: مردم شهر خاش نيز در اين فصل از سال احتياج به مصرف نفت دارند كه اميدواريم اين موضوع در اسرع وقت مورد توجه مسئولان شركت نفت قرار گيرد.
وي افزود: از ادارات و شركت هاي تعاوني، آموزش و پرورش و غيره نيز خواسته شده كه نيازهاي خود را اعلام تا در هنگام مواجه شدن با سرما مشكلي نداشته باشند.
فرماندار خاش ادامه داد: در 2 دهه اخير بر اثر خشكسالي خسارتهاي فراواني به مردم ساكن در نقاط مختلف بويژه روستاييان و عشاير اين شهرستان وارد شده است.
وي افزود: با پيگيري هاي مختلف و تامين اعتبارات لازم بخشي از نيازهاي حوزه تامين آب آشاميدني مورد نياز مردم تامين شده و بخش ديگر نيز در حال اقدام است.
يوسفي تاكيد كرد: در مبحث توزيع سبدهاي مواد غذايي، تانكر ذخيره آب، توزيع لوازم التحرير، آرد و علوفه دامي نيز كارهاي مهمي در خاش انجام شده است.
وي تصريح كرد: اين شهرستان داراي هزار و 400 روستا، چندين پارچه آبادي و جمعيت بالاست كه با مشكلاتي در حوزه هاي مختلف رو به رو هستند بنابراين با اولويت بندي برنامه هاي خدمات رساني تلاش مي شود شاخص هاي بهره مندي و برخورداري از خدمات را افزايش دهيم.
فرماندار خاش گفت: مسئولان در دستگاههاي اجرايي موظف هستند با دلسوزي و پشتكار مطالبات مردمي را پيگيري كنند.
به گزارش ايرنا خاش از توابع سيستان و بلوچستان در 185 كيلومتري جنوب زاهدان مركز اين استان واقع شده است.
7310**3213

سرخط اخبار استان‌ها