۲۲ دی ۱۳۹۷، ۲۰:۲۹
کد خبر: 83168116
T T
۰ نفر
سالن ژيمناستيك در مشهد با حضور وزير ورزش بهره برداري شد

مشهد- ايرنا- سالن ژيمناستيك مجموعه ورزشي ثامن الائمه (ع) مشهد شنبه شب طي مراسمي با حضور وزير ورزش و جوانان به بهره برداري رسيد.

به گزارش ايرنا، مسعود سلطاني فر در حاشيه بهره برداري از اين سالن به خبرنگاران گفت: مشهد به عنوان پايتخت فرهنگي جهان اسلام نيازمند فضاهاي ورزشي مناسب، باشكوه و آبرومند است.
وي افزود: در گفت و گو با استاندار خراسان رضوي قرار بر اين شد كه پروژه هاي ورزشي نيمه تمام 10 سال به بالا را تا پايان دولت دوازدهم تكميل و به بهره برداري برسانيم.
وي اظهار داشت: براي ساخت سالن سرپوشيده و 6 هزار نفري مجموعه ورزشي ثامن الائمه (ع) مشهد هم مصوبات لازم گرفته و مشكلات آن حل شده است و عمليات اجرايي آن به زودي آغاز و در كمتر از 2 سال به پايان خواهد رسيد.
سلطاني فر با اشاره به بهره‌ برداري از استاديوم ورزشي پنج هزار نفري تربت حيدريه نيز گفت: تا پايان سال جاري چهار استاديوم ورزشي ديگر در شهرهاي مختلف كشور به بهره برداري مي رسد.

* سالن 70 ميليارد ريالي
مدير كل ورزش و جوانان خراسان رضوي هم گفت: ساخت سالن ژيمناستيك ثامن الائمه (ع) با زيربناي 4800 متر مربع در سال 1390 آغاز شد و با هزينه حدود 70 ميليارد ريال و گنجايش 700 نفر تماشاگر امشب به بهره برداري رسيد.
فرزاد فتاحي افزود: اين پروژه ورزشي توسط شركت توسعه و نگهداري اماكن ورزشي كشور ساخته شده است.
همچنين در حاشيه بهره برداري از اين سالن ژيمناستيك، تفاهم نامه اي بين وزير ورزش و جوانان و استاندار خراسان رضوي براي ساخت يكصد زمين چمن مصنوعي فوتبال در نقاط شهري، روستايي محروم استان به امضا رسيد.
بر اين اساس 50 زمين چمن در سال 98 و باقي آن تا پايان سال مالي 99 آماده بهره برداري مي شود.
وزير ورزش و جوانان به منظور بازديد و بهره برداري از چند طرح ورزشي در سفر يك روزه ديشب وارد مشهد شد.
7507 / 6053

سرخط اخبار استان‌ها