۲ فروردین ۱۳۹۶، ۱۴:۵۶
کد خبر: 82471192
T T
۰ نفر

توزيع 510 تن مرغ منجمد طرح تنظيم بازار در خراسان رضوي

۲ فروردین ۱۳۹۶، ۱۴:۵۶
کد خبر: 82471192
توزيع 510 تن مرغ منجمد طرح تنظيم بازار در خراسان رضوي

مشهد - مديركل پشتيباني امور دام سازمان جهاد كشاورزي خراسان رضوي گفت: 510 تن مرغ منجمد در چارچوب اجراي طرح تنظيم بازار در سطح اين استان توزيع شده است.

سيد احمد دلقندي روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا قيمت كنوني گوشت مرغ را در بازار خراسان رضوي متعادل اعلام و بيان كرد: ظرف دو هفته اخير با اجراي طرح تنظيم بازار تلاش شد قيمتها تعديل شو.
وي افزود: در اين چارچوب هر كيلوگرم مرغ منجمد طرح تنظيم بازار در مشهد با نرخ مصوب 58 هزار ريال و در ديگر نقاط خراسان رضوي به قيمت 59 هزار ريال عرضه مي شود.
مديركل پشتيباني امور دام سازمان جهاد كشاورزي خراسان رضوي قيمت كنوني هر كيلوگرم مرغ گرم را نيز در بازار مشهد 71 هزار ريال اعلام و بيان كرد: با توجه به قيمت تمام شده اين نرخ متعادل است ضمن آنكه طرح توزيع همچنان ادامه مي يابد و نگراني براي تامين گوشت مرغ مورد نياز مردم وجود ندارد.
وي ادامه داد: بازار نوروز امسال در خراسان و مشهد شرايط آرامي دارد و تنش و نوسانات قابل توجه قيمتي در آن وجود نداشته است در حالي كه پارسال قيمت مرغ در اين ايام تا 80 هزار ريال در هر كيلوگرم رسيد.
دلقندي گفت: گوشت مرغ منجمد توزيعي در بازار با تاريخ اعتبار هفت ماه بوده و از كيفيت بالا و مناسبتر نسبت به سالهاي قبل برخوردار است. در عين حال بازار بطور دائم رصد مي شود و با توجه به ذخيره مناسب به هر ميزان كه نياز باشد گوشت مرغ به بازار تزريق مي شود.
خبرنگار: فاطمه يوسفي **انتشاردهنده: حسين كريم زاده
1906/1858

سرخط اخبار استان‌ها