۲۲ مرداد ۱۳۹۷، ۹:۰۶
کد خبر: 82999396
T T
۰ نفر

6 انبار كالاي احتكار در قزوين كشف شده است

۲۲ مرداد ۱۳۹۷، ۹:۰۶
کد خبر: 82999396
6 انبار كالاي احتكار در قزوين كشف شده است

قزوين - ايرنا - رييس سازمان صنعت، معدن و تجارت قزوين گفت: بازرسان اين سازمان و دستگاه هاي نظارتي تاكنون 6 انبار احتكار و اختفاي كالا در سطح استان را شناسايي و كشف كرده اند.

علي پرزحمت روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: انبارهاي كالاي كشف شده در شهرستان هاي قزوين و البرز هر كدام 2 مورد، بوئين زهرا و آبيك نيز هر كدام يك مورد بوده است.
وي با اشاره به شناسايي 10 انبار كوچك اختفا و احتكار كالا در سطح استان، يادآور شد: به زودي برخورد قضايي با انبارهاي ياد شده توسط دستگاه هاي نظارتي و اداره كل تعزيرات حكومتي به عمل خواهد آمد.
پرزحمت تعداد انبارهاي رسمي در سطح استان قزوين را 500 مورد اعلام و اضافه كرد: انبارداران براساس قانون هر هفته بايد گزارشي از موجودي كالاهاي خود را به اين سازمان اعلام كنند و در غير اين صورت هر نوع نگهداري كالا در اين انبارها خلاف قانون بوده و با آن برخورد مي شود.
رييس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوين اظهار داشت: واحدهاي صنفي مكلف هستند موجودي انبارهاي خود را همچنين در سامانه جامع انبارها اعلام كرده تا توسط بازرسان سازمان مورد رصد و پايش قرار گيرد.
اين مسئول در پايان تاكيد كرد: 120 بازرس افتخاري و ثابت بر اصناف و بازار قزوين در 2 شيفت نظارت مي كنند و مردم نيز مي توانند از طريق سامانه 124 هرگونه تخلف صنفي را گزارش كنند.
6101/8054

سرخط اخبار استان‌ها