۱۶ مرداد ۱۳۹۷، ۸:۴۳
کد خبر: 82993673
T T
۰ نفر
بيشتر ملي پوشان قزويني در بازي هاي آسيايي شانس مدال دارند

قزوين - ايرنا - مدير كل ورزش و جوانان قزوين گفت: براساس ارزيابي هاي انجام شده، بيشتر ملي پوشان قزويني حاضر در بازي هاي آسيايي 2018 جاكارتا شانس كسب مدال دارند.

عباس علايي مقدم روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: 10 ورزشكار و 2 مربي قزويني در بازي هاي آسيايي جاكارتا حضور خواهند داشت.
وي اظهار داشت: اسماعيل عبادي در رشته تيراندازي با كمان، ابراهيم برخورداري در رشته تيراندازي، رضا و مهدي عليپور در رشته سنگنوردي، بهمن عسگري در كاراته، حسين زنجانيان در دوچرخه سواري كوهستان، تهمينه كربلايي صادقي در پنچاك سيلات، مهدي مرندي در واليبال، حميدرضا گروه اي و رامين رامندي در سپك تاكرا و 2 تن از مربيان استان به نام هاي رضا خيرخواه در ژيمناستيك هنري بزرگسالان و عليرضا بلاغي در سنگنوردي به اين رقابت ها اعزام مي شوند.
علايي مقدم با اشاره به حضور كاروان ورزشي قزوين در اين رقابت ها گفت: اين مهم نشان دهنده ظرفيت بالاي ورزش استان است و اميدواريم با حضور مقتدرانه كاروان ورزشي كشورمان در بازيهاي آسيايي 2018 جاكارتا ورزشكاران استان قزوين نيز بتوانند به مدال هاي ارزشمندي دست يابند.
اين مسئول افزود: با نگاه حمايتي دولت تدبير و اميد به مقوله ورزش در دولت يازدهم و دوازدهم گام هاي بسيار مهم و اساسي در پيشرفت ورزش كشور و استان برداشته شد و ورزشكاران و قهرمانان شايسته ايران اسلامي توانستند به موفقيت هاي بي نظير و بي سابقه اي در عرصه هاي مختلف دست يابند.
بازي هاي آسيايي جاكارتا 2018 از 27 مرداد تا 11 شهريور سال جاري در جاكارتا اندونزي برگزار مي شود.
6101*3013

سرخط اخبار استان‌ها