۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۲:۵۹
کد خبر: 82921739
T T
۰ نفر

چند تابلوي بدون روتوش

۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۲:۵۹
کد خبر: 82921739
چند تابلوي بدون روتوش

قزوين-ايرنا-شماره جديد هفته نامه حديث قزوين در مطلبي با تيتر 'چند تابلوي بدون روتوش' به تحليلي از شخصيت رفتاري ابراهيم حاتمي كيا كارگردان ايراني و همچنين رفتار تيم تبليغاتي آخرين ساخته وي به نام 'به وقت شام' پرداخته است.

در مقدمه اين مطلب كه به قلم آرش شايسته نيا نوشته شده آمده است: ابراهيم حاتمي يا يكي از چهره هاي تابناك سينماي ايران است و آثار او علي رغم فراز و نشيب هاي فراوان به خوبي مي تواند تماشاگران علاقمند به آثارش را با خود همراه كرده و حتي لااقل براي مدتي به تفكر و تامل وادارد و دليل اين توفيق و همراهي مخاطبان آثارش را بايد در زاويه ديد، قلم و دوربين آن جست و جو كرد و اگر گاهي ساخته اي از او بر پرده سينما نشيند كه تهي از اين ويژگي ها باشد، بازي بازيگران مورد پسند و مخاطبان فيلم هايشان، موسيقي متن موسيقيدانان نامي ايراني و يا حتي جلوه هاي ويژه فيلم به او كمك كرده و در جذب مخاطب براي او سنگ تمام مي گذارند.
با اين همه، اما معلوم نيست كه چرا حاتمي كيا گاهي اوقات از راه اصلي خود منحرف مي شود و حركاتي را به نمايش مي گذارد كه علاقمندان به او و آثارش را مات مي كند.
تيتر اول هفته نامه حديث قزوين همچنين به سخنان دادستان قزوين اختصاص يافته و به نقل از وي نوشته: افزايش قيمت ها از سوي دولت برخلاف مصالح عمومي است.
ايجاد 18 هزار شغل طي سال جاري در استان، حضور موفقيت آميز پارك علم و فناوري در نمايشگاه محصولات دانش بنيان و فناور، كشف كالاي قاچاق 42 ميلياردي، معرفي پنج شربت ضد عطش براي رفع تشنگي روزه داران و كسب مدال برنز رقابت هاي كاراته قهرماني نوجوانان آسيا توسط ورزشكاران قزويني از ديگر عناوين مطالب اين شماره هفته نامه حديث است.
هفته نامه حديث قزوين به مدير مسئولي علي محمد مرادي منتشر مي شود.
استان قزوين داراي 107 رسانه از جمله خبرگزاري، پايگاه خبري، روزنامه، هفته نامه و ماهنامه است.
7388/8054

سرخط اخبار استان‌ها