۲ فروردین ۱۳۹۷، ۱۶:۱۸
کد خبر: 82869074
T T
۰ نفر
بيش از 250 هزار زائر راهيان نور در يادمان فتح المبين حضور يافتند

اهواز - ايرنا - معاون هماهنگ كننده سپاه حضرت وليعصر خوزستان(عج) گفت: از دهم اسفند پارسال تا يكم فروردين جاري بيشترين تعداد زائر در يادمان فتح المبين در شهرستان شوش حضور يافتند كه تعداد آن ها از مرز 250 هزار زائر گذشته است.

سرهنگ عبدالرضا حاجتي روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا در محل ستاد مركزي راهيان نور در اهواز اظهار كرد: حضور مردم در يادمان هاي شهدا در اين ايام پيام هاي فراواني دارد كه مهمترين آن تجديد بيعت با آرمان هاي شهدا است.
وي با اشاره به شعار سال و فرمايشات رهبر معظم انقلاب مبني بر حمايت از كالاي ايراني و گفت: اين شعار در حوزه راهيان نور مدت ها است كه در خوزستان محقق شده و با برنامه ريزي صورت گرفته تمامي كاروان هاي راهيان نور اقلام مورد نياز خود را از درون استان تهيه مي كنند.
وي بيان كرد: حضور راهيان نور در خوزستان جداي از ارزش هاي معنوي خود، از ظرفيت هاي موثر در راستاي رونق اقتصاد خوزستان در اين ايام است.
معاون هماهنگ كننده سپاه حضرت وليعصر (عج) خوزستان گفت: معرفي صنايع دستي خوزستان به زائران راهيان نور يكي ديگر از برنامه هاي موثر در چرخه اقتصاد خوزستان است كه در سطح يادمان هاي شهدا انجام مي شود و تاكنون به خوبي مورد استقبال قرار گرفته است.
وي يادآور شد: اسكان، تغذيه و حمل و نقل راهيان نور از وظايف اصلي ما به شمار مي رود كه تاكنون در اين خصوص هيچ كمبودي احساس نشده و خدمات دهي به بهترين شكل انجام مي شود.
/ 6037/ 7152

سرخط اخبار استان‌ها