۲ خرداد ۱۳۹۸، ۱۴:۳۷
کد خبر: 83325157
T T
۰ نفر

گوشت مرغ روي دست بازاريان شيروان

۲ خرداد ۱۳۹۸، ۱۴:۳۷
کد خبر: 83325157
گوشت مرغ روي دست بازاريان شيروان

بجنورد- ايرنا- فرماندار شيروان گفت: بازار شيروان با مازاد گوشت مرغ مواجه شده و اين امر مشكلاتي را براي مرغداران و كسبه ايجاد كرده است.

به گزارش ايرنا امين رضا مرآتي روز پنجشنبه در نشست تنظيم بازار شيروان افزود: مصرف روزانه گوشت مرغ در شيروان 7 تن است كه در اسفند پارسال با هجوم شهروندان براي خريد، ميزان توزيع اين مرغ در شيروان به روزانه 29 تن رسيد.
وي با بيان اينكه اكنون ميزان خريد روزانه گوشت مرغ در اين شهر به چهار تن رسيده است، گفت: در بحث قند و شكر هم اين روزها همان داستان مرغ در حال تكرار شدن است.
مرآتي گفت: ميانگين مصرف قند و شكر اين شهرستان سالانه 200 تن است در حالي كه در دو ماه گذشته 120 تن شكر براي خانوارها و 108 تن هم قند و شكر براي صنوف توزيع شده است.
وي با اشاره به اينكه توزيع 140 تن ديگر قند و شكر از ديروز در شيروان آغاز شده، افزود: هيچ كمبودي در تامين قند و شكر، مرغ و ساير اقلام مصرفي مردم وجود ندارد و اين هجوم آوردن ها به بازار پسنديده نيست.
نماينده عالي دولت در شيروان گفت: با هجوم مردم براي خريد، ضمن اينكه بازار دچار اختلال مي شود، به اقتصاد خانواده ها هم آسيب مي رسد و باعث مي شود افراد با خريد مازاد يك كالا نتوانند ساير نيازمندي هاي خود را تامين كنند و از طرفي دلالان هم فرصت احتكار و سودجويي پيدا مي كنند.
در شهرستان 156 هزار نفري شيروان 6 هزار واحد صنفي پروانه دار فعاليت دارند.
7186/5132

سرخط اخبار استان‌ها