۱ اسفند ۱۳۹۵، ۱۱:۴۰
کد خبر: 82436278
T T
۰ نفر
بارش یك متری برف در سرحد شیروان

شیروان- ایرنا- بخشدار بخش سرحد شیروان گفت: به علت بارش برف یك متری برف، سایت مخابراتی سادات این بخش كه به مدت دو روز قطع شده بود دوباره در مدار قرار گرفت.

علی قویدل یكشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار كرد: به دلیل بارش برف در این بخش و با قطع شدن سایت سادات كه شامل مخابرات، تلویزیون، ایرانسل و ... است، ارتباط تلفنی بخش سرحد و قوشخانه در این شهرستان قطع شده بود.
وی با اشاره به پی گیری های لازم در این خصوص گفت: در این راستا پی گیری های لازم با استان صورت گرفت كه با حضور مدیرعامل شركت مخابرات خراسان شمالی و عوامل راهداری سایت سادات بخش سرحد مجدد در مدار قرار گرفت.
قویدل با بیان اینكه سایت سادات بخش سرحد در پنج كیلومتری روستای گوگلی این بخش قرار دارد افزود: ارتفاع برف در این منطقه یك متر بود كه برای حل مشكل سایت سادات كه به مدت دو روز قطع شده بود با كمك عوامل راهداری 9 كیلومتر برفروبی انجام شد.
بخشدار بخش سرحد شیروان گفت: هم اكنون تمامی راه های ارتباطی بخش سرحد باز و تردد و رفت و آمد امكان پذیر است ولی به علت یخبندان و لغزنده بودن جاده، رانندگان باید احتیاط كنند تا شاهد حوادث ناگوار نباشیم.
بخش سرحد شیروان با گستره هزار و 44 كیلومتر مربع، 33 روستا، آبادی و 26 دهیاری دارد كه دو هزار و 692 خانوار مشتمل بر 11 هزار و 500 نفر در آن سكونت دارند.
شهرستان شیروان با 157 هزار نفر جمعیت به عنوان دومین شهرستان پر جمعیت خراسان شمالی در 60 كیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.
7186/ 6042 خبرنگار: فاطمه مقدسی باجگیران** انتشاردهنده: سیدحسین قدسی

سرخط اخبار استان‌ها