۱ خرداد ۱۴۰۳، ۱۷:۱۶
کد خبر: 85485294
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پرونده مجلس یازدهم بسته شد

۱ خرداد ۱۴۰۳، ۱۷:۱۶
کد خبر: 85485294
پرونده مجلس یازدهم بسته شد

تهران- ایرنا- مجلس شورای اسلامی در دوره یازدهم (هفتم خرداد ۱۳۹۹- یکم خرداد ۱۴۰۳) به شکل رسمی به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، مراسم اختتامیه یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی امروز سه‌شنبه اول خرداد ۱۴۰۳ در نوبت عصر صحن علنی مجلس شورای اسلامی برگزار شد و بعد از بررسی برخی از دستورات جلسه و گزارش محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی درباره عملکرد مجلس یازدهم، زنگ پایان یازدهمین دوره مجلس به صدا درآمد.

پیش از این در تاریخ ۲ اسفند ۱۳۹۸ برای تعیین ۲۹۰ کرسی دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی، انتخابات برگزار شد و پس از برگزاری آن، یازدهمین دوره مجلس در ۷ خردادماه ۱۳۹۹ به صورت رسمی آغاز به کار کرد.

در این مدت طرح‌ها و لوایح مختلفی در مجلس یازدهم به تصویب رسید و حتی برخی از وزرای دولت قبل نیز چندین بار از مجلس یازدهم کارت زرد دریافت کردند.

در این مدت قالیباف در هر چهار اجلاسیه، به عنوان رییس مجلس شورای اسلامی انتخاب شد ولی برخی از اعضای هیات رییسه در این مدت تغییر کردند.

محسن دهنوی در این مراسم بیانیه نمایندگان مجلس درباره عملکرد چهار ساله را قرائت کرد.

محمدباقر قالیباف نیز در آخرین نطق خود در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سخنرانی کوتاه به دستاوردهای مجلس یازدهم اشاره و از تمامی نمایندگان و همکاران در مجلس شورای اسلامی و همراهی سایر دستگاه‌ها تشکر کرد.

اکبر احمدپور نماینده خواف و علی صفایی نماینده بجستان نمایندگانی بودند که در ادامه کار مجلس به دلیل بیماری سخت در جلسات صحن حضور نداشتند. اما امروز اکبر احمدپور به مناسبت اختتامیه مجلس یازدهم همراه با سرم و تجهیزات پزشکی در مجلس حضور یافت.

پس از پایان آخرین جلسه علنی این دوره مجلس، نمایندگان با در دست داشتن تصاویر شهید آیت الله رئیسی با حضور در مقابل جایگاه هیأت رئیسه، آخرین عکس یادگاری گرفتند.

مراسم افتتاحیه دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، ساعت ۸ صبح دوشنبه ۷ خرداد برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار سیاست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha