خدمات سید محرومان از ذهن مردم چهارمحال و بختیاری پاک نمی‌شود

شهرکرد – ایرنا - نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی با تسلیت شهادت آیت الله رییسی و همراهانش گفت: مردم چهارمحال و بختیاری خدمات شاخص شهید خدمت در این استان را فراموش نخواهند کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام امیرقلی جعفری شامگاه دوشنبه در آیین بزرگداشت آیت الله رئیسی و همراهانش در مصلای امام خمینی شهرکرد با اشاره به اجرای طرح آبرسانی بن - بروجن و تامین آب نیمی از جمعیت چهارمحال و بختیاری افزود: با مطرح کردن طرح آبرسانی با مخالفت‌ها و تهدیدهایی روبرو شد اما ایشان یک تنه بر ضرورت اجرای این طرح با هدف خدمت به مردم تاکید کرد و آن را به سرانجام رساند.

وی اظهار کرد: آیت الله رییسی با این استدلال که مردم چهارمحال و بختیاری آب ندارند بر ضرورت اجرای این طرح تاکید کردند و با هزینه بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال اجرا و به دست با کفایت ایشان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آیت الله رییسی خادم الرضا (ع) بود گفت: یکی از ویژگی‌های بارز شهید خدمت که موجب شد با دیگر مسوولان متفاوت باشد اخلاص ایشان بود.

جعفری اضافه کرد: شهید خدمت ویژگی‌ها و خصوصیت‌هایی داشت که او را زنده نگه می‌دارد و باید برای تمام مسوولان درس عبرت باشد.

وی خستگی‌ناپذیری را از دیگر ویژگی‌های آیت الله رییسی عنوان کرد و گفت: خستگی در قاموس خادم الرضا (ع) معنا و مفهومی نداشت و حتی یک لحظه از وقت خود را که مربوط به ملت ایران بود را به هدر نداد.

نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی افزود: هیچ مزد و پاداشی برای اخلاص و مجاهدت و تلاش خستگی ناپذیری آیت الله رییسی بهتر از شهادت نبود.

به گزارش ایرنا، آیین‌های بزرگداشت آیت‌الله رئیسی در مصلای امام خمینی (ره) و سایر شهرها و روستاهای استان برگزار شد.

بالگرد حامل آیت الله سید ابراهیم رئیسی خادم‌الرضا(ع) و هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شد که در این حادثه رئیس جمهور و همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نایل شدند.

حجت الاسلام آل هاشم، نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سید مهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت رئیس‌جمهور و تعدادی از محافظین و خدمه بالگرد از سرنشینان بالگرد حامل رئیس‌جمهور بودند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha