خداحافظ ای سید محرومان

شهرکرد- ایرنا- مردم چهار محال و بختیاری از آیت الله ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری می گویند که در راه خدمتی صادقانه و بی منت شربت شهادت نوشید و خدمات ماندگاری از خود بر جا گذاشت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، یکی از اهالی چهارمحال و بختیاری در باره خصوصیات شهید آیت الله رییسی به خبرنگار ایرنا گفت: حضور میدانی و اخلاص در عمل از مهم‌ترین ویژگی‌های رییس‌جمهور بود.

محمدمهدی تصریح کرد: آیت‌الله رئیسی فردی خوداندیش، میدانی و مصمم برای رفع مشکلات کشور بود که همواره برای تسریع در روند توسعه ایران تلاش شبانه‌روزی داشت.

وی یادآور شد: دولت‌مردان باید با ادامه راه رییس‌جمهور شهید، برای خدمت‌رسانی به مردم تلاش کنند و آیت‌الله رئیسی را به‌عنوان الگویی همیشگی در تلاش‌های جهادی قرار دهند.

آیت‌الله رئیسی پدر محرومان بود

یکی از بانوان شهرکردی نیز گفت: رییس‌جمهور همچون یک پدر برای محرومان جامعه بود و به‌دور از هرگونه تکبر و غرور به مردم خدمت می‌کرد.

معصومه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: رییس‌جمهور فردی مردمدار، مدافع محرومان و انسانی سخت‌کوش بود.

وی اظهار داشت: نمی‌توانم باور کنم که رییس‌جمهور آسمانی و شهید شده است اما با این حال اُمیدوارم مسئولان رهرو خوبی برای حرکت در مسیر فعالیت‌های جهادی آیت‌الله رئیسی باشند.

آیت‌الله رئیسی همان رجایی زمان بود

یکی از بازنشستگان چهارمحال و بختیاری نیز گفت: آیت‌الله رئیسی همان رجایی زمان بود که با خدمت‌رسانی بی‌وقفه، مستمر و شبانه‌روزی به مردم یاد و خاطره شهید رجایی را برای مردم زنده کرده بود.

حسین تاکید کرد: رییس‌جمهور فردی بی‌تکبر و برای خدمت‌رسانی به محرومان همواره در تلاش بود و در نهایت به مقام والای شهادت در این مسیر نائل شد.

وی افزود: شهادت آیت‌الله رئیسی داغ بزرگی بر جان ملت ایران شد و این ماتم برای همیشه در یاد و خاطره مردم این کشور خواهد ماند.

آیت‌الله رئیسی همواره دغدغه خدمت به مردم را داشت

یکی از فرهنگیان چهارمحال و بختیاری نیز گفت: آیت‌الله رئیسی همواره دغدغه خدمت به مردم را داشت و در این راه جان خود را بر کف گذاشت.

فاطمه تاکید کرد: هیچ‌کس نمی‌تواند منکر خدمات صادقانه و خالصانه رییس‌جمهور شهید باشد و توفیقات دوران فعالیت آیت‌الله رئیسی به‌عنوان رئیس دولت سیزدهم همیشه در ذهن مردم به یادگار می‌ماند.

وی یادآور شد: آیت‌الله رئیسی یک رییس‌جمهور محبوب و مردمی بود و مسئولان بایستی ادامه‌دهنده و دنباله‌رو خدمت این شهید خدمت باشند.

بالگرد حامل آیت الله سید ابراهیم رئیسی خادم‌الرضا(ع) و هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شد که در این حادثه رئیس جمهور و همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نایل شدند.

حجت الاسلام آل هاشم، نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سید مهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت رئیس‌جمهور و تعدادی از محافظین و خدمه بالگرد از سرنشینان بالگرد حامل رئیس‌جمهور بودند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha