تاج: شهید آیت‌الله رئیسی نگاه ویژه‌ای در خصوص رسیدگی به امور جوانان مناطق محروم‌ داشت

تهران- ایرنا- رییس فدراسیون فوتبال گفت: شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی با مجموعه فدراسیون فوتبال نیز ملاقات و توصیه‌های مفیدی در خصوص رسیدگی به امور جوانان در مناطق محروم‌تر داشتند.

به گزارش ایرنا، مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال امروز دوشنبه در پی شهادت رییس جمهور ایران، آیت الله سید ابراهیم رئیسی و هیات همراه ایشان اظهار داشت: ابتدا این شهادت را به جامعه شهیدپرور ایران به خصوص جامعه فوتبال تسلیت عرض می‌کنم. آقای دکتر رئیسی هر سال در چندین نوبت با اهالی فوتبال ملاقات داشتند. با خود مجموعه فدراسیون فوتبال نیز ملاقات داشتند و توصیه‌های مفیدی در خصوص رسیدگی به امور جوانان در مناطق محروم‌تر داشتند.

وی افزود: زمان زیادی از آخرین ملاقاتم با دکتر رئیسی نمی‌گذرد. زمانی که تیم ملی فوتبال ساحلی ایران موفق شد به عنوان سومی در جام جهانی دست پیدا کند، ایشان تقدیر و تشکری از اعضای تیم داشتند. ایشان پیگیر ورزش به خصوص در فوتبال، فوتسال، فوتبال ساحلی در آقایان و خانم‌ها بودند و ما پیام‌های زیادی را از طرف دکتر دریافت می‌کردیم. مشخص بود که ایشان به فوتبال با توجه به گستردگی زیادی که داشت عنایت بیشتری داشتند.

تاج در رابطه با شهادت امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران نیز بیان کرد: ایشان نیز تقریبا با مجموعه فوتبال جلسات زیادی را برگزار می‌کرد. ایشان حتی برای جریان کمک داور ویدیویی که چندان در ارتباط با حوزه کاری او نبود نیز کمک زیادی به فدراسیون فوتبال کرد. من آخرین‌بار برای جام‌ ملت‌های فوتسال با او دیدار کردم و همکاری لازم را با سفارت این کشور برای راحتی ورزشکاران را انجام داد.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی که عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شده بود، به همراه تمامی همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نائل شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha