۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۶:۰۳
کد خبر: 85483587
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

احسان حدادی: آیت‌الله رئیسی، مردمی و جهادی بود

۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۶:۰۳
کد خبر: 85483587
احسان حدادی: آیت‌الله رئیسی، مردمی و جهادی بود

تهران- ایرنا- ملی‌پوش اسبق دوومیدانی ایران گفت: شهید آیت‌الله رئیسی، مردمی و جهادی بود. ایشان همواره با تلاش و پشتکار مضاعف به دنبال برطرف کردن مشکلات کشورمان و حتی مشکلات ورزشکاران بود.

احسان حدادی در گفت‌وگو با ایرنا با اشاره به اینکه خبر شهادت رئیس جمهور جامعه ورزش را بسیار متاثر کرد، اظهار داشت: با شنیدن خبر شهادت آیت‌الله رئیسی متاثر شدیم و این سانحه دلخراش خیلی ناراحت کننده بود. شهید آیت‌الله رئیسی مردمی و جهادی بود. وی همواره با تلاش و پشتکار مضاعف به دنبال برطرف کردن مشکلات کشورمان و حتی مشکلات ورزشکاران بود.

وی افزود: در مراسم تجلیل از قهرمانان و ورزشکاران برای اولین بار بود که با آیت‌الله رئیسی از نزدیک افتخار آشنایی داشتم. صحبت‌هایی از ایشان در مراسم تجلیل شنیده بودم که آنها را یادداشت کردم. شهید آیت‌الله رئیسی در آن مراسم اشاره کرد که باید برای شهرستان‌ها و روستاهای کوچک امکانات ورزشی مهیا شود تا ورزشکاران دیگر به شهرهای بزرگ‌تر برای دسترسی به امکانات نروند. ایشان نکته قابل تاملی را بیان کرد و به آن اهمیت می‌داد. در واقع شهید آیت الله رئیسی با همراهی کیومرث هاشمی وزیر با درایت ورزش و جوانان از تمامی مشکلات ورزشکاران مطلع بود.

پرتابگر سابق ایران ایران یادآور شد: در یکسال گذشته شهید آیت الله رئیسی دو بار با ورزشکاران و مدال‌آوران دیدار کرد و این موضوع باعث دلگرمی ورزشکاران شد. مراسم تجلیل از مدال‌آوران بسیار خوب بود و ورزشکاران نیز از اینکه رئیس جمهور در این مراسم حضور داشت بسیار خوشحال بودند و انگیزه زیادی برای ادامه تمرینات و کسب سهمیه المپیک پاریس پیدا کردند.

وی گفت: در واقع دیدار جامعه ورزش با رئیس جمهور سبب دلگرمی قهرمانان و مدال‌آوران شد و حال با وقوع این سانحه دلخراش جامعه ورزش در غم از دست دادن رئیس جمهوری مردمی سوگوار شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha