۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۱۴
کد خبرنگار: 1278
کد خبر: 85483234
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

عامل قمه کشی در خرمدره دستگیر شد

۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۱۴
کد خبر: 85483234
عامل قمه کشی در خرمدره دستگیر شد

زنجان - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان خرمدره گفت: عامل قمه کشی، قدرت نمایی و ایراد ضرب و جرح در میدان آزادی خرمدره با اقدام مقتدرانه پلیس دستگیر شد.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس زنجان، سرهنگ علیرضا مقدم روز دوشنبه با بیان این مطلب، اظهار داشت: در پی وصول چندین فقره خبر از طریق سامانه ۱۱۰ با موضوع درگیری شدید منجر به قمه کشی و استفاده از سلاح سرد، تهدید و ارعاب، تخریب اموال و خودروهای عبوری شهروندان، ضرب و جرح و راهبندان در میدان آزادی شهر خرمدره به سرعت گروه یگان امداد به محل اعزام شد.

وی افزود: با حضور ماموران در محل، هویت فرد خاطی که دارای سوء سابقه متعدد کیفری بود و با در دست داشتن یک قبضه قمه به خودروهای عبوری و افراد خسارت و جراحت وارد می کرد محرز شد.

سرهنگ مقدم تصریح کرد: تلاش ماموران برای آرام کردن این شخص و اقدامات اولیه بی نتیجه ماند و فرد خاطی با تهدید و ارعاب مکررا به سمت ماموران حمله ور شد و با قمه، یکی از همکاران را مجروح کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان خرمدره با بیان اینکه تمرد و ایجاد رعب و وحشت و قمه کشی این فرد استمرار پیدا کرد، گفت: سرگروه گشت یگان امداد مقتدرانه با رعایت قوانین به کارگیری سلاح ضمن تیراندازی هوایی با شلیک یک تیر به پای این مجرم او را مهار و دستگیر کرد.

وی افزود:مجرم جهت مداوا از طریق اورژانس به بیمارستان منتقل شد.


دستگیری ۶۱ معتاد متجاهر در طرح ضربتی پلیس زنجان

فرمانده انتظامی شهرستان زنجان از اجرای طرح امنیت محله محور "عاصفات" خبر داد و گفت: دستگیری ۶۱ معتاد متجاهر از توفیقات این طرح است.

سرهنگ داود مرسلی با بیان اینکه بلای خانمانسوز اعتیاد یک معضل چند وجهی است و برای مقابله با آن باید تمامی ابعادش مورد توجه قرار گیرد، اظهار داشت: پلیس در این راستا با عزم جدی و راسخ با این پدیده شوم مبارزه می‌کند.

وی افزود: به منظور ارتقای امنیت اجتماعی طرح "عاصفات" مبتنی بر امنیت محله محور در مناطق آلوده به شیوع مواد افیونی مخدر اجرایی شد و ۵۳ معتاد متجاهر و هشت نفر فروشنده مواد مخدر دستگیر شدند.

این مقام انتظامی تاکید کرد: طرح امنیت محله محور با همکاری اقشار مختلف مردمی به ویژه معتمدین محلی به صورت مستمر در سطح شهر اجرا می شود.


کشف ۲۶ میلیاردی کالای قاچاق در زنجان

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان از اجرای طرح پنج روزه تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و کشف انواع کالای فاقد مجوز به ارزش ۲۶ میلیارد ریال در مجموعه انتظامی استان خبر داد.

سرهنگ حسین بدری افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان در اجرای طرح پنج روزه تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز در مجموعه انتظامی استان، حین کنترل خودروهای عبوری در جاده های استان به ۱۱ دستگاه خودرو مشکوک شدند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی، در بازرسی از این خودروها در مجموع ۸۷ هزار نخ انواع سیگار، چهار هزار و ۲۹۶ قلم انواع لوازم آرایشی، ۶۰۰ کیلوگرم کود شیمیایی، ۲ هزار لیتر سوخت عرضه خارج از شبکه توزیع، ۱۶ دستگاه سرخ کن، یک هزار و ۹۶۰ ثوب انواع پوشاک خارجی، یک تن الوار، یک هزار و ۲۹۰ بسته ۵۰۰ گرمی (۶۴۵ کیلوگرم ) ماکارونی خارجی، هفت هزار و ۱۱۶ عدد انواع شکلات به وزن ۲۰۰ کیلوگرم و ۹۷۵ شیشه مکمل دارویی خارجی قاچاق را کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان با اشاره به برآورد ۲۶ میلیارد ریالی کارشناسان از کالاهای کشف شده، گفت: در این راستا ۱۲ متهم دستگیر و به همراه پرونده متشکله به مرجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ بدری خاطرنشان کرد: مبارزه بی امان با پدیده شوم قاچاق از اولویت های این پلیس است و از شهروندان درخواست می شود در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه موارد مشکوک در این زمینه، مراتب را به ستاد خبری ۰۹۶۳۰۰ و یا مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.


کشف بیش از ۸۷ هزار نخ سیگار قاچاق در ابهر

فرمانده انتظامی شهرستان ابهر از کشف بیش از ۸۷ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد و گفت:‌ ماموران پلیس آگاهی این شهرستان هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه سواری مشکوک شدند و این خودرو را به منظور بررسی بیشتر متوقف کردند.

سرهنگ کارآگاه هادی نوروزی اظهار داشت: ماموران در بازرسی از این خودرو بیش از ۸۷ نخ انواع سیگار خارجی قاچاق را کشف کردند که ارزش ریالی کالاهای قاچاق کشف شده بنا بر نظر کارشناسان مربوطه یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد شد.

وی با اشاره به دستگیری یک متهم در این زمینه، افزود: متهم دستگیرشده پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ نوروزی با اشاره به اینکه قاچاق کالا پدیده ای است که از جهات گوناگون، حیات سالم اقتصادی و فرهنگی یک جامعه را تهدید می کند، تصریح کرد: پلیس با تمام توان و جدیت همواره آماده است با قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت اقتصادی مقابله کند.

کشف چندین کیلو مواد مخدر در زنجان

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان زنجان، در پی توقیف یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵، از کشف مقدار ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک خبر داد.

سرهنگ رحیم رفیعی افزود: در اجرای طرح کنترل محورهای مواصلاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان به یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ در محور اتوبان قزوین به زنجان مشکوک شدند.

وی ادامه داد: ماموران با مراقبت های پیرامونی خودرو مورد نظر را متوقف کرده و در بازرسی دقیق این میزان مواد مخدر از نوع تریاک را کشف و ضبط کردند.

رفیعی اظهار داشت: در این عملیات تعداد ۲ نفر قاچاقچی مواد مخدر نیز دستگیر شدند و خودرو دخیل در قاچاق توقیف و روانه پارکینگ شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha