۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۰۵
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85474179
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خودروهای مسروقه کشف شده در زنجان به صاحبان آنها بازگردانده می‌شود

زنجان - ایرنا - رییس کل دادگستری استان زنجان گفت: عملکرد صحیح و اقدام به موقع در انجام ماموریت‌های مشترک قضایی و انتظامی نتایج بسیار خوبی به همراه دارد که مصداق این موضوع کشف خودروهای مسروقه و دستگیری سارقین حرفه‌ای بوده و اقدامات خوبی نیز برای جلوگیری از سرقت‌های بعدی و بازگرداندن اموال به صاحبان آنها انجام شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام علی فرجی برحق روز یکشنبه در بازدید از خودروهای مسروقه کشف شده در پلیس آگاهی زنجان افزود: این حجم سرقت خودرو از سراسر کشور و کشف در زنجان نشان از یک کار بسیار منسجم گروهی، اطلاعاتی و کارآگاهی بوده که جای تقدیر و خدا قوت به عوامل پلیس آگاهی دارد.

در این بازدید فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان نیز در گزارشی گفت: سارقین حرفه ای با استفاده از روش‌های نوین برای سرقت خودروها در سراسر کشور و انتقال آنها به زنجان استفاده می کردند و سپس با خرید خودروهای تصادفی که کاملا له شده بودند مدارک آنها را با مدارک خودروهای مسروقه عوض می کردند.

سردار محمدطراقیه افزود: خوشبختانه طی چهار ماه کار فشرده و کارآگاهی و همکاری دستگاه قضایی استان تعداد ۳۳ خودروی مسروقه کشف شد.

وی اظهار داشت: سارقین پس از سرقت خودروها با استفاده از محلول اسید به صورت کاملا حرفه ای بدون اینکه هیچ آثاری از این کار باقی بماند شماره های موتور و شاسی خودروهای مسروقه را پاک و شماره های خودروهای تصادفی را حک می کردند.

این مسوول ادامه داد: با این کار خریداران به هیچ عنوان متوجه این تغییرات نمی شدند که با تلاش شبانه روزی همکاران در پلیس آگاهی استان و مراجع قضایی سارقین موفق به فروش خودروها نشدند.

در پایان این بازدید فرمانده انتظامی استان زنجان به پاس همراهی و همکاری شبانه روزی دادستان مرکز استان و بازپرس پرونده در کشف خودروهای مسروقه و دستگیری سارقین با اهداء لوح از آنان تقدیر کرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha