۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۱۷
کد خبر: 85482052
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه یزد: کارگزاران حج، انقلاب را با رفتار و اعمال خود به دنیا صادر کنند

یزد- ایرنا- نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد با بیان اینکه بی‌شک خدمت به زائران خانه خدا اجر و ثواب دارد که نزد خداوند متعال محفوظ است، خطاب به کارگزاران حج گفت: انقلاب را با رفتار و اعمال خود به دنیا صادر کنید.

به گزارش یکشنبه دفتر امام جمعه یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری در دیدار کارگزاران حج استان افزود: فرصت حج بسیار کم است و در این فرصت کم باید زمینه تحول در زائران خانه خدا فراهم شود.

وی با بیان اینکه خدمت به زائران خانه خدا ارزشمند است، اظهار کرد: امیدوارم شرایط ادای مناسک حج با اجرای فرامین الهی و خدمت به جامعه مسلمین فراهم شود.

وی عنوان کرد: لازم است برای انجام امور مربوط به حج دقت کافی و نگاه همه‌جانبه به امور و مسئولیت‌ها وجود داشته و برای انجام هر امری در این زمینه، رضایت خدا را مدنظر داشته باشید.

آیت‌الله ناصری ادامه داد: فرصت حج بسیار کم است و باید زمینه برای ایجاد تحول فراهم و به جبران گذشته پرداخته شود.

امام جمعه یزد با اشاره به خاطرات خود در سفر به حج و دستگیری ایشان توسط پلیس عربستان به دلیل توزیع اعلامیه‌های امام خمینی(ره) افزود: آن سال با سختی و جاسازی، ۴۰ هزار اعلامیه از طرف امام خمینی(ره) به عربستان برده بودیم.

ناصری یادآور شد: در شرایطی که همه علیه ما بودند، اندیشه‌ها و آرمان‌های امام را در عربستان گسترش دادیم و امروز نیز باید تکلیف خود را در زمینه گسترش مکتب اسلام واقعی و انقلاب تلاش کنیم.

امام جمعه یزد ادامه داد: باید در حج برای اسلام و انقلاب کار و مسئله ولایت را تبیین کنید.

مدیر حج و زیارت استان یزد نیز در این دیدار با ارائه گزارشی از کاروان‌هایی که امسال از یزد به حج تمتع اعزام می‌شوند، گفت: امسال ۲۳ کاروان از استان یزد راهی حج می‌شوند که ۱۱ کاروان مربوط به مرکز استان است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha