شناسایی و توسعه زیست‌بوم کارآفرینی و ایجاد شبکه مشاوران

تهران- ایرنا- نشست هیات امنای ملی کانون کارآفرینان برتر رسمی با هدف زمینه‌سازی برای همکاری کانون ملی با دستگاه‌های اجرایی به منظور شناسایی و توسعه زیست‌بوم کارآفرینی و ایجاد شبکه مشاوران از بین اعضای کانون ملی کارآفرینان برتر رسمی برای حضور در نهادها و دستگاه‌های حاکمیتی و اجرایی برگزار شد.  

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، صبح امروز (یکشنبه ۳۰ اردیبهشت) نشست هیات امنای ملی کانون کارآفرینان برتر رسمی با حضور «سید صولت مرتضوی» وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جمعی از مدیران و معاونین وزارت کار و برخی کارآفرینان و مدیران کل استانی در محل این وزارتخانه برگزار شد.

مشارکت در سیاست‌گذاری اقتصادی، اجتماعی، زیست محیطی و حل مسائل اجتماعی از طریق تعامل با مدیران ارشد نیز از دیگر اهداف برگزاری این نشست است.

کانون کارآفرینان برتر رسمی ملی و استان‌ها در سال ۱۴۰۱ به استناد اساسنامه مصوب شماره ۲۰۷۳۹۱ مورخ ۱۴/۰۹/۱۴۰۱ تشکیل، انتخابات کانون‌های استانی در دی و بهمن سال ۱۴۰۱ و انتخابات کانون ملی در اسفند سال ۱۴۰۱ برگزار شد.

ارکان اصلی کانون کارآفرینان برتر رسمی شامل مجمع عمومی (متشکل از کارآفرینان برتر ۱۴ دوره جشنواره کارآفرینان برتر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی)، هیات مدیره، بازرس و هیات امناء (متشکل از ۱۵ نفر از نهادهای دولتی، عمومی و غیردولتی) است.

هیات امناء در سطح استان‌ها به ریاست استاندار و در سطح ملی به ریاست وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.

این نشست با حضور» سید صولت مرتضوی» وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس هیات امناء، «محمود کریمی بیرانوند» معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دبیر هیات امناء، «ولی اسماعیلی» رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، «محسن کوشش تبار» معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور، «کاظم خاوازی» قائم مقام وزیر و معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد.

این کانون بر اساس بند (۸) مصوبه بیست و نهمین جلسه شورای عالی اشتغال مورخ ۱۱/۷/۱۳۸۹ و بند (۴) شرح وظایف شورای عالی اشتغال مبنی بر ایجاد فضا، مقررات حمایتی از کارآفرینان و سرمایه‌گذاران به منظور رفع موانع توسعه کارآفرینی و ایجاد اشتغال مولد تشکیل شده است.

در این مراسم کارآفرینان برتر رسمی ملی به صحبت درباره مشکلات و چالش‌های خود پرداختند و درخواست‌هایی را از وزیر تعاون مطرح کردند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار اقتصاد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha