اعتراف رسانه‌های صهیونیستی: پهپادهای حزب‌الله سامانه راداری اسرائیل را به چالش کشیده‌اند

تهران- ایرنا- بر اساس گزارش رسانه‌های رژیم صهیونیستی، پهپادهای به کارگرفته شده توسط حزب الله لبنان، سامانه های راداری و شناسایی نیروهای هوایی رژیم اسرائیل را به چالش کشیده است.

به گزارش روز شنبه ایرنا، شبکه المیادین به نقل از رسانه های رژیم صهیونیستی افزود: حزب‌الله پهپادهایی را به کار گرفته است که چالش بسیار مهمی برای سامانه های شناسایی نیروی هوایی رژیم اسرائیل به وجود آورده است.

رسانه های رژیم اسرائیل اعلام کردند که بخشی از پهپادهایی که حزب الله در اختیار دارد از جمله پهپاد «البجع» ( پلیکان)، رادار گریز است و شنایایی و مشخص کردن آنها از سوی تجهیزات شناسایی که اسرائیل در اختیار دارد، بسیار سخت است.

این رسانه های رژیم صهیونیستی اشاره کردند که حزب الله لبنان از ابتدای جنگ رژیم اسرائیل علیه ساکنان غزه تلاش کرده است تا با هدف قرار دادن واحد کنترل هوایی در [ پایگاه ] «میرون» و شکار بالون [ جاسوسی ] در تقاطع «گولانی»، نیروی هوایی این رژیم را از کار بیاندازد.

رسانه های رژیم اسرائیل با اذعان به اینکه از ابتدای جنگ تاکنون ۲۰ صهیونیست در شمال سرزمین های اشغالی فلسطین توسط حزب الله لبنان به هلاکت رسیده اند، افزودند که در ۲ هفته گذشته نیز چهار صهیونیست توسط حزب الله در این منطقه کشته شدند و این بهای بسیار سنگینی برای ارتش رژیم اسرائیل است.

این رسانه های صهیونیستی با اعتراف به اینکه هیچ چیز برای صهیونیست ها در شمال سرزمین های اشغالی فلسطین راحت نیست، نوشتند که حزب الله لبنان به درستی این قضیه را متوجه شده است که رژیم اسرائیل قدرت و قاطعیت خارج شدن از نبرد شمال را ندارد.

به گزارش ایرنا، با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

از ابتدای عملیات حزب‌الله در شمال فلسطین اشغالی، شمار زیادی از شهرک‌نشینان صهیونیست در این منطقه ناگزیر به ترک خانه‌های خود شده‌اند و بر اساس گزارش رسانه‌های صهیونیستی، بیشتر ساکنان مانده در این منطقه، از مشکلات روحی و روانی رنج می‌برند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی همچنین به هزینه سنگین جنگ برای این رژیم در همه زمینه‌ها از جمله اقتصادی در شهرک‌های صهیونیست نشین شمال فلسطین اشغالی و به ویژه بخش کشاورزی اذعان کرده‌اند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha