۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۱۴
کد خبرنگار: 2457
کد خبر: 85480868
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

دست‌کم ۱۵ نفر در بمباران جبالیا شهید شدند+ فیلم

۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۱۴
کد خبر: 85480868
دست‌کم ۱۵ نفر در بمباران جبالیا شهید شدند+ فیلم

تهران- ایرنا- منابع خبری از شهادت دست‌کم ۱۵ شهروند فلسطینی و زخمی شدن ۳۰ نفر دیگر در بمباران امروز اردوگاه جبالیا در شمال نوار غزه خبر دادند.

به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از الجزیره، شهدا و مجروحان این بمباران از شهروندان آواره فلسطینی و در تلاش برای بازگشت به خانه های خود در این اردودگاه بودند.

به گزارش ایرنا، منابع خبری صبح امروز خبر دادند که ارتش رژیم صهیونیستی طی جمعه شب و صبح روز شنبه به حملات خود به مناطق مختلف شمال، مرکز و جنوب نوار غزه ادامه دادند و در مقابل، رزمندگان مقاومت فلسطین نیز در حال نبرد با نظامیان این رژیم در اردوگاه جبالیا در شمال و شهر رفح در جنوب هستند. ۱۳ شهروند فلسطینی نیز در نزدیک مدارس آژانس آنروا در اردوگاه جبالیا زخمی شدند.

در همین حال، درگیری های شدیدی بین رزمندگان مقاومت فلسطین و نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی در اردوگاه جبالیا روی داد.

این خبر در حالی منتشر می شود که رژیم صهیونیستی روز شنبه شرق دو اردوگاه البریج و المغازی در مرکز نوار غزه را با توپخانه هدف قرار داد و پهپادهای این رژیم نیز به اطراف بیمارستان کمال عدوان در شمال نوار غزه حمله کردند.

بر اساس گزارش ها، نیروهای امدادی پیکرهای شماری از شهدا و زخمی های ناشی از حمله ارتش رژیم صهیونیستی به منطقه جبالیا در شمال نوار غزه را تخلیه کردند و منطقه الفراحین در خان یونس در جنوب نوار غزه نیز هدف حملات ارتش رژیم صهیونیستی قرار گرفت.

تجاوز صهیونیست ها به نوار غزه وارد هشتمین ماه خود شد، در حالی که رژیم صهیونیستی هر روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی فرومی‌رود و به اهداف خود در این جنگ دست نیافته است.

این رژیم انواع جنایت، قتل‌عام و ویرانی را در نوار غزه رقم زده و هر روز به میزان خرابی های این منطقه افزوده و تاکنون بر اساس آخرین آمار منتشر شده از سوی وزارت بهداشت غزه، ۳۵ هزار و ۳۰۳ فلسطینی شهید و ۷۹ هزار و ۲۶۱ نفر بر اثر این جنایات مجروح شده اند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha