۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۰۶
کد خبرنگار: 1357
کد خبر: 85480794
T T
۹ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

هلاکت افسر ارشد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه

۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۰۶
کد خبر: 85480794
هلاکت افسر ارشد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه

تهران- ایرنا- ارتش رژیم صهیونیستی، مرگ یک افسر ارشد از تیپ چتربازان این رژیم را در شمال نوار غزه تایید کرد.

به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارنوت»، نظامی کشته شده به اسم «آویخای» که از منطقه اشغالی «ناهاریا» برای جنگ علیه مردم غزه، به این منطقه اعزام شده بود، در واحد ارتباطات کامپیوتری تیپ چتربازان ارتش اشغالگر فعالیت می کرد.

ارتش رژیم صهیونیستی، علت مرگ این نظامی صهیونیست را شلیک جنگنده های گردان ۸۲ این رژیم اعلام و اضافه کرد: جنگنده ها به اشتباه، مقر صحرایی جانشین فرمانده گردان ۲۰۲ را هدف قرار دادند.

ارتش اشغالگر، پنجشنبه گذشته نیز از هلاکت پنج نظامی از گردان ۲۰۲ تیپ چتربازان و زخمی شدن هشت نظامی دیگر در بمباران ساختمانی در جبالیا در شمال نوار غزه خبر داده بود.

پنج شنبه شب نیز ارتش رژیم صهیونیستی از مرگ یک نظامی و زخمی شدن چهار نظامی دیگر در اطراف شهر غزه و در نتیجه انفجار مهمات خبر داد.

پس از گذشت بیش از هفت ماه از تجاوز بدون نتیجه رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرومی‌رود.

رژیم صهیونیستی طی این مدت دستاوردی غیر از جنایت، قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم اسرائیل این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از نزدیک به هشت ماه نتوانسته گروه‌های مقاومت را در یک منطقه کوچک که سال‌ها در محاصره است، به تسلیم وادارد و همراهی افکار عمومی جهانی را به‌خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه، از دست داده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha