۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۹:۱۶
کد خبرنگار: 3005
کد خبر: 85478804
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

هلاکت و زخمی شدن ۲۱ اسرائیلی در غزه

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۹:۱۶
کد خبر: 85478804
هلاکت و زخمی شدن ۲۱ اسرائیلی در غزه

تهران- ایرنا- ارتش رژیم صهیونیستی از به هلاکت رسیدن پنج نظامی و مجروح شدن ۱۶ نظامی دیگر خود در شمال نوار غزه اعتراف کرد.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از رسانه های فلسطینی، ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه ای از کشته شدن پنج نظامی عضو گردان «۲۰۲» یگان چتربازان در شمال نوار غزه و همچنین مجروح شدن ۱۶ نظامی که حال سه نفر آنان وخیم است، خبر داد.

رسانه های رژیم صهیونیستی بامداد امروز از اطلاع رسانی ارتش به خانواده این نظامیان درباره کشته شدن آن ها خبر داده بودند.

به گزارش ایرنا، رسانه‌های رژیم صهیونیستی چهارشنبه شب گزارش دادند که در پی شلیک موشک به سمت نیروهای ارتش این رژیم در شمال غزه ۱۵ نظامی زخمی شدند که حال ۹ نفر از آنها وخیم گزارش شده است.

از سوی دیگر تارنمای عبری زبان «حدشوت بزمان» گزارش داد که حادثه سختی برای نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی رخ داده است و احتمالا پنج نفر از آنها کشته شده‌اند.

در همین رابطه تصاویر منتشر شده توسط رسانه‌های رژیم صهیونیستی حاکی از انتقال شماری از نظامیان زخمی صهیونیست توسط بالگردهای این رژیم بود و آمبولانس‌ها نیز در مناطق هم مرز با غزه آماده انتقال زخمی‌ها به مراکز درمانی بودند.

مقاومت فلسطین روز چهارشنبه از حملات گسترده خود به نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در نوار غزه و هلاکت دست کم ۱۲ نفر از آنها در عملیاتی ترکیبی در اردوگاه جبالیا در شمال این منطقه خبر داد.

گردان های القسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) در بیانیه از عملیات ترکیبی خود علیه ارتش رژیم صهیونیستی خبر داد و اعلام کرد: یک یگان ارتش رژیم صهیونیستی را که در یک خانه پناه گرفته بودند، با دو راکت هدف قرار داده و با آن‌ها درگیر شدیم و به محض اینکه نیروهای امدادی به مکان درگیری رسیدند، با بمب «شواظ» تانک مرکاوای آنها را هدف قرار دادیم. بعد از اینکه نظامیان رژیم اسرائیل تلاش کردند تا سلاح و تجهیزات برجای مانده آنها را بردارند، نیروی هوایی رژیم صهیونیستی به شکل وحشیانه منطقه را بمباران کرد.

این بیانیه افزود: در این عملیات ترکیبی، دست‌کم ۱۲ نظامی صهیونیست کشته شدند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha