۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۱۰
کد خبر: 85477510
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

برگزاری کنگره ۱۱۳ شهید ورزشکار استان تهران  در شهرستان ملارد

ملارد - ایرنا - کنگره ۱۱۳ شهید ورزشکار شهرستان های استان تهران با حضور جمعی از مقامات اداری و لشگری استان تهران ، خانواده معظم شهدا ، ایثارگران و ورزشکاران در مسجد خاتم الانبیاء مارلیک شهرستان ملارد برگزار شد .

سرهنگ علی اکبر جهانی نژاد فرمانده ناحیه مقاومت حضرت ولیعصر عج شهرستان ملارد در گفتگو با خبرنگار ایرنا ، شهدای ورزشکار را از جمله شهدایی دانست که علاوه بر تقویت قوای جسمانی و بدنی ، به قدرت معنوی هم توجه و اهتمام خاص داشته اند .


فرمانده سپاه ملارد افزود: شهدای ورزشکار، انسان های بابصیرتی بودند که علیرغم بهره مندی از توان جسمی توانستند بر حس دنیادوستی نیز غلیه کرده و با رسیدن به قله رفیع سعادت که همان شهادت و لقا الله است ،گوی سبقت را از دیگران بربایند و بَرنده همیشگی تاریخ باشند .

برگزاری کنگره ۱۱۳ شهید ورزشکار استان تهران  در شهرستان ملارد
وی برگزاری این کنگره و میزبانی از خانواده معظم شهدای ورزشکار را افتخاری برای مردم شهرستان دانست و گفت: این شهیدان الگوی مناسبی برای جوانان و ورزشکاران سطح شهرستان هستند که باید سیره زندگی و رفتاری آنها در ابعاد مختلف به نسل آینده منتقل گردد .


جهانی نژاد در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از مساعدت و همکاری همه دستگاههای دولتی و مردمی سطح شهرستان برای برگزاری این اجلاسیه ،حضور مردم همیشه در صحنه و قدرشناس ملارد در این یادواره را ستود و افزود: برای اجرای بهتر و باشکوه تر این یادواره جلسات متعدد هماهنگی در قالب کمیته های فرعی در سطح شهرستان ملارد فعال شده و مقدمات کار را فراهم نموده اند .


وی تصریح کرد: این کنگره نقطه شروعی است تا ضمن تجدید بیعت با امام و شهدا ،فعالیت ها و اقدامات با موضوعات سیره شهدا ، تقویت و بیشتر ترویج گردد .


رونمایی از سرود ملی کنگره شهدای استان تهران توسط گروه اسوه ، تجلیل از خانواده شهدای ورزشکار شاخص استان تهران ،رونمایی از تمبر یادبود و گنجینه برخط شهدای شهرستان ملارد از دیگر بخش های این کنگره بود .


گفتنی است مرکز گنجینه اسناد دفاع مقدس شهدای شهرستان ملارد و سالن ورزشی ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان نیز در این روز در شهرستان ملارد به بهره برداری رسید .

برگزاری کنگره ۱۱۳ شهید ورزشکار استان تهران  در شهرستان ملارد
مسئول بسیج ورزشکاران کشور، مدیر کل امور ورزشی و اردویی بنیاد شهید کشور،فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا ء استان تهران ،مدیران کل ورزش و جوانان و بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستانهای استان تهران از جمله میهمانان این مراسم بودند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha