شهرستان ملارد میزبان چهاردهمین رویداد ملی کسب و کار در کتابخانه های عمومی

ملارد - ایرنا - چهاردهمین رویداد ملی کسب‌ و کار در کتابخانه‌های عمومی به میزبانی شهرستان ملارد در فرهنگسرای بعثت شهرصفادشت این شهرستان برگزار شد.

فیروزه محمدی مدیر امور کتابخانه های عمومی شهرستان ملارد روز شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا ،هدف از برگزاری این رویداد را کمک به کارآفرینان سطح شهرستان ملارد برای افزیش مهارت و استفاده از تجربیات موجود برای رونق کسب و کار و افزایش درآمد آنها عنوان کرد .


وی افزود: کتابخانه ها از ظرفیت های خوبی برای مطالعه و تحقیق افراد پیرامون انواع مهارت ها به ویژه آشنایی با کسب و کارهای نوین برخوردارند که امکان برگزاری کلاس های آموزشی نیز در این کتابخانه ها فراهم است .

یارمحمدی اضافه کرد کسب و کارهای کوچک از زمان ایده پردازی تا درآمدزائی به حمایت هایی نیاز دارند که کتابخانه ها می توانند آنها را در همه این مراحل همراهی کنند .

مدیر کتابخانه های ملارد تصریح کرد ترویج فرهنگ کتابخوانی و فرهنگ کسب و کار با افزایش آگاهی میسر بوده و این زیرساخت در کتابخانه ها مهیا می باشد .

تسهیل گری امور کتابخانه ها با ایجاد تعامل بین دستگاههای خدمات دهنده و خدمات گیر ، در اختیار قرار دادن منابع اطلاعاتی و تهیه بانک اطلاعاتی از کسب و کارهای کوچک و فعالان سطح شهرستان به ویژه در رشته های صنایع دستی و خانگی از مواردی بود که در این رویداد به آنها پرداخته شد .

بر اساس این گزارش در چهاردهمین رویداد ملّی کسب‌ و کار در کتابخانه‌های عمومی ،سجاد محمدیان مدیرکل دفتر آموزش و پژوهش نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، زند وکیلی مدیرکل نهاد کتابخانه های استان تهران و عصمت مومنی معاون کتابخانه ملی کشور حضور داشته و ضمن ایراد سخن به سوالات شرکت کنندگان پاسخ داده و آنها را برای چگونگی موفقیت در کسب و کارشان راهنمایی کردند .

شهرستان ملارد میزبان چهاردهمین رویداد ملی کسب و کار در کتابخانه های عمومی
گفتنی است در حاشیه این رویداد ملی، نمایشگاهی از محصولات کسب‌ و کارهای کوچک کارآفرینان و تولیدکنندگان صنایع دستی شهرستان ملارد برگزار و در ادامه از فعالان این حوزه با اهداء لوح سپاس ،قدردانی بعمل آمد .

شهرستان ملارد میزبان چهاردهمین رویداد ملی کسب و کار در کتابخانه های عمومی

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha