۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۰۸
کد خبرنگار: 2204
کد خبر: 85476691
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲ هزار و ۵۵۷ مددجوی خراسان جنوبی ودیعه مسکن دریافت کردند

بیرجند - ایرنا - معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی‌ (ره) خراسان جنوبی گفت: ۲ هزار و ۵۵۷ مددجوی اجاره‌نشین این نهاد از ابتدای سال گذشته تاکنون از حمایت‌های پرداخت اجاره و کمک هزینه ودیعه مسکن بهره‌مند شدند.

به گزارش ایرنا از روابط‌ عمومی کمیته‌ امداد خراسان‌ جنوبی، سید رضا حسینی روز سه‌شنبه افزود: به منظور کاهش نگرانی‌ها و کمک به رفع مشکلات مسکن مددجویان تحت حمایت امداد، در این مدت بیش از ۳۶ میلیارد و ۱۲۰ میلیون ریال کمک بلاعوض در قالب اجاره‌بها به ۲ هزار و ۱۸ خانوار مددجو پرداخت شده است.

وی عنوان کرد: در همین راستا به ۵۳۹ خانواده مددجو تسهیلات ودیعه مسکن به صورت قرض‌الحسنه از محل اعتبارات منابع بانکی به مبلغ ۲۶۱ میلیارد ریال پرداخت شده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی‌ (ره) خراسان جنوبی گفت: یکی از نیازهای مهم خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد، داشتن مسکن مناسب است تا زمینه زندگی آرام برای خانواده مددجو فراهم شود.

وی با تاکید بر اینکه وضعیت تامین هزینه‌های ودیعه و اجاره بهای مسکن مددجویان از اولویت‌های این نهاد برای ایجاد آرامش در کانون گرم خانواده‌هاست، افزود: هر سال تعدادی از مددجویان با بهره‌مندی از حمایت خیران و نیکوکاران و با ارائه بسته‌های حمایتی کمیته امداد، صاحبخانه شده و یکی از دغدغه‌های اساسی آنها برطرف می‌شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha