۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۹:۱۱
کد خبرنگار: 2204
کد خبر: 85474985
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دریافتی ایتام خراسان جنوبی به بیش از ۱۳ میلیون ریال رسید

بیرجند - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی گفت: میانگین دریافتی ماهانه ایتام در این استان براساس آمارهای موجود به ۱۳ میلیون و ۲۵۰ هزار ریال رسیده است.

محمد عرب روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: میزان دریافتی فرزندان مشمول طرح محسنین هم چهار میلیون و ۶۹۰ هزار ریال در ماه است.

وی از خیرین برای همراهی در برنامه‌های کمیته امداد قدردانی کرد و گفت: ۲ هزار و ۴۶۹ یتیم، هشت هزار و یک فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد خراسان جنوبی هستند که این تعداد فرزند در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین از حمایت‌های این نهاد بهره مند شده‌اند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی از همکاری ۳۸ هزار و۹۰۳ حامی با این نهاد خبر داد و افزود: سه هزار و ۳۰۰ نفر از این حامیان در ماه رمضان جذب شدند.

وی با بیان اینکه خیرین با هر مبلغ می‌توانند در طرح اکرام ایتام و محسنین مشارکت کنند، اظهار کرد: خیران نیک اندیش می‌توانند از طریق ارسال عدد ۰۵۶ به سرشماره ۳۰۰۰۳۳۳۳ یا مراجعه به سایت ekram.emdad.ir و سامانه نیکوکاری الکترونیکی (سنا) حمایت مادی و معنوی فرزندان ایتام و محسنین را عهده دار شوند.

عرب گفت: مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری، تماس با تلفن‌های ۰۹۱۵۹۶۲۷۱۳۵ و ۰۹۱۵۳۶۳۵۵۹۱ از دیگر روش‌های مشارکت در این طرح است.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه جذب حامیان ایتام یادآور شد: با اجرای طرح «به عشق علی» هزار و ۲۰۴ حامی جدید به جمع حامیان ایتام استان افزوده شد.

مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی حامی‌یابی با پویش‌های «به عشق خواهر و برادر» در دهه کرامت، «به عشق علی» در دهه امامت و ولایت، «به عشق حسین» در ماه‌های محرم و صفر را از جمله برنامه‌های این نهاد عنوان کرد و افزود: «به عشق شهدا» در هفته دفاع مقدس و مناسبت‌های مختلف از جمله ۱۳ آبان، ۱۳ دی سالگرد شهادت سردار سلیمانی و دهه فجر از دیگر طرح‌ها است.

وی گفت: اجرای طرح «هر دانش آموز حامی یک دانش‌آموز» در مدارس امام حسین (ع) هم از برنامه‌های حوزه حامی یابی در استان است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha