۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۲۱
کد خبرنگار: 1455
کد خبر: 85476545
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

یگان حفاظت محیط زیست ۱۵۱ شهید را تقدیم کشور کرده است

۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۲۱
کد خبر: 85476545
یگان حفاظت محیط زیست ۱۵۱ شهید را تقدیم کشور کرده است

خرم آباد - ایرنا - فرمانده یگان حفاطت محیط زیست لرستان گفت: ۱۵۱ شهید و ۳۸۶ جانباز محیط بان در مسیر حفاظت از محیط زیست کشور تقدیم شده است.

به گزارش ایرنا سرهنگ جمشید محبت خانی روز سه شنبه در نخستین جشنواره ملی تجلیل از خانه های محیط زیست کشور بیان کرد: ۱۳ درصد مساحت کشور با عنوان مناطق چهارگانه مشخص شده است و ۶۳۰ پاسگاه به صورت شبانه روزی از این وسعت پاسداری می کنند.

وی با بیان اینکه ۱۱ دستگاه دولتی کشور دارای یگان حفاطتی هستند افزود: محیط بانان ماموریت خطیری برای حفاظت از محیط زیست بر عهده دارند.

سرهنگ محبت خانی با اشاره به دیدار کارکنان محیط زیست با رییس جمهور طی ۲ هفته گذشته اظهار داشت: تنها با تکیه بر سازمان حفاطت محیط زیست و محیط بان نمی توان از محیط زیست حفاظت کرد و این امانت را به نسل آینده سپرد بنابراین مشارکت مردمی یکی از اهداف و ماموریت های این سازمان بوده و به طریق مختلف در این راستا اقدام شده است.

وی با تاکید بر اینکه خانه های محیط زیست در امر مشارکت و پیشگیری اجتماعی کمک می کنند ادامه داد: یکی از مولفه های اقتدار ملی هر کشور قدرت محیط زیست است بنابراین باید تلاش کنیم تا مجرم و مخرب زیست محیطی نداشته باشیم.

وی همچنین با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای حفاظت از محیط زیست کشور تاکید کرد: همچنین محیط زیست یکی از ارکان امنیت ملی کشور است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha