هلال احمر وظیفه سنگینی در حوزه جوانی جمعیت برعهده دارد

زنجان - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: هلال احمر با توجه به اینکه یک نهاد مردمی است و جامعه هدف آن نیز عموم مردم هستند وظیفه سنگینی در حوزه جوانی جمعیت برعهده دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حکمت الله هاشمی روز سه شنبه در مراسم تجلیل از مادران فرزندآور و مزدوجین دهه شصتی ضمن تبریک هفته هلال احمر و دهه کرامت، افزود: امروز بحران اجتماعی کاهش جمعیت از بحران های خطرناک در حوزه حوادث محسوب می شود و اگر برای این مقوله، برنامه ای نداشته باشیم زمین گیر خواهیم شد که برای پیشگیری از آن قانون جوانی جمعیت تصویب شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: امروزه وظیفه مسئولان در حوزه جوانی جمیعت دوچندان است و باید تمام توان خود را برای تحقق منویات مقام معظم رهبری به کار بگیرند.

وی با اشاره به اقدامات هلال احمر استان برای تشویق خانواده ها به فرزندآوری، گفت: سال گذشته از ۵۷ مزدوج جوان در بخش های امدادی، داوطلبان و جوانان قدردانی و هدایایی برای آنها در راستای ازدواج آسان تهیه و تحویل شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: سال گذشته ۸۱ نفر از این زوج ها در این مجموعه استخدام شدند و امنیت شغلی پیدا کردند و ۱۷ نفر دیگر نیز از محل درآمدهای هلال احمر جذب می شوند.

هاشمی تاکید کرد:ارتقای شغلی نیروها نیز سال گذشته محقق شد چون معتقدیم باید دغدغه حاکمیت، مسئولان و خانواده ها را در خصوص جوانان کاهش دهیم.

در ادامه این مراسم از ۵۰ نفر از مادران و مزدوجین عضو داوطلب خانه های هلال استان در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به مناسبت هفته هلال احمر تجلیل و قدردانی شد.

جمعیت هلال احمر استان زنجان در سال گذشته در حوزه جوانی جمعیت و حمایت از خانواده رتبه برتر استانی را از آن خود کرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha