۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۱۵
کد خبر: 85476473
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

جریمه سنگین فدراسیون کشتی برای غایبان جام تختی

۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۱۵
کد خبر: 85476473
جریمه سنگین فدراسیون کشتی برای غایبان جام تختی

تهران- ایرنا- فدراسیون کشتی نسبت به غیبت آزادکاران در جام تختی هشدار داد. این پیکارها خرداد ماه در شهر زنجان برگزار خواهد شد.

به گزارش ایرنا، رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جام جهان پهلوان غلامرضا تختی روزهای ۳ و ۴ خردادماه در شهر زنجان برگزار می‌شود. براساس اعلام فدراسیون کشتی در این دوره از مسابقات شماری از ستارگان نامدار ایران به روی تشک خواهند رفت.

فدراسیون کشتی در فاصله یک هفته تا آغاز این پیکارها با انتشار اسامی نفرات شرکت کننده در مسابقات بین‌المللی جام تختی نسبت به غیبت مدعیان در این دوره از مسابقات هشدار داد.

در بخشنامه رسمی این رقابت‌ها آمده است: کشتی‌گیرانی که جواز حضور در این مسابقات را دارند در صورت عدم شرکت، بدون مجوز فدراسیون کشتی و کادر فنی تیم ملی بزرگسالان، به کمیته انضباطی معرفی و تا صدور رای قطعی حق شرکت در هیچ مسابقه‌ای از جمله لیگ‌های کشتی کشور را ندارند.

همچنین فدراسیون شرایطی را برای مربیان تیم‌ها اعلام کرد که حضور الزامی در کلینیک مربیگری یکی از مهمترین آنها است. مسولان کشتی ایران تاکید دارند که حضور مربیان در کلینیک مربیگری الزامی بوده و از فعالیت مربیانی که در این کلینیک حضور نداشته باشند به عنوان کوچینگ جلوگیری خواهد کرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha