حضور ستارگان کشتی آزاد ایران در جام تختی

تهران- ایرنا- مسابقات کشتی آزاد جام تختی در حالی برگزار خواهد شد که شماری از ستارگان کشتی ایران در آن حضور دارند.

به گزارش ایرنا، رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جام جهان پهلوان غلامرضا تختی روزهای ۳ و ۴ خردادماه در شهر زنجان برگزار می‌شود. براساس اعلام فدراسیون کشتی در این دوره از مسابقات شماری از ستارگان نامدار ایران در زنجان به روی تشک خواهند رفت.

میلاد والی‌زاده در وزن ۵۷ کیلوگرم، احمد محمدنژاد جوان، رضا اطری، رضا مومنی و یاسین رضایی در وزن ۶۱ کیلوگرم، مجید داستان در وزن ۶۵ کیلوگرم، مجتبی عموزاد خلیلی در وزن ۷۰ کیلوگرم، حسین ابوذری و عرفان الهی در وزن ۷۴ کیلوگرم، عبدالله شیخ اعظمی و امیرحسین کاووسی در وزن ۷۹ کیلوگرم، هادی وفایی‌پور، علی سوادکوهی و عزت‌الله اکبری در وزن ۸۶ کیلوگرم، محمدمبین عظیمی و ارشک محبی در وزن ۹۲ کیلوگرم، محمدحسین محمدیان در وزن ۹۷ کیلوگرم و یدالله محبی در وزن ۱۲۵ کیلوگرم از سرشناس‌ترین کشتی گیران حاضر در زنجان هستند.

غیبت مجتبی گلیچ در وزن ۹۷ کیلوگرم از مهمترین اتفاقات این دوره از رقابت‌ها است. ضمن آنکه به نظر می‌رسد علیرضا سرلک دارنده نقره پیکارهای جهانی ۲۰۲۱ اسلو بعد از ناکامی در کسب سهمیه وزن ۵۷ کیلوگرم نیز تغییر وزن خواهد داشت.

قرار است که کشتی‌گیران ۶ کشور خارجی در این دوره از مسابقات حضور داشته باشند.

تاکنون حضور کشورهای گرجستان، ارمنستان، قزاقستان و عراق در چهل و چهارمین دوره مسابقات بین المللی کشتی جام جهان پهلوان تختی در استان قطعی شده است و احتمالا ورزشکاران روسیه و ترکیه نیز در این رویداد شرکت خواهند کرد.

بخشنامه کامل این مسابقات در لینک قابل دسترسی است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha