اجرای ویژه برنامه‌های دهه کرامت در ۱۰۶۳ کانون فرهنگی مساجد هرمزگان

بندرعباس - ایرنا - سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد هرمزگان گفت: ویژه برنامه‌های گرامیداشت دهه کرامت از در یکهزار و ۶۳ کانون فرهنگی هنری مساجد این استان در حال اجرا است و تا ۳۱ اردیبهشت ماه ادامه دارد.

به گزارش ایرنا، اسلام خواجه‌یی روز سه‌شنبه در تشریح ویژه برنامه‌های بزرگداشت دهه کرامت در هرمزگان افزود: حضور خدام به همراه پرچم متبرک رضوی و برگزاری جشن‌های مردمی زیرسایه خورشید به همراه برنامه‌های متنوع در شهرستان‌های مختلف هرمزگان به عنوان شاخص‌ترین برنامه‌های دهه کرامت در این استان است.

وی بیان کرد: برپایی ایستگاه‌های فرهنگی هنری رضوی (درگذر)، کرسی‌های تلاوت رضوی، برگزاری اجتماع نوجوان رضوی (دانش آموزی)، برپایی چایخانه‌های امام رضا(ع) به صورت گسترده، پخش صلوات خاصه حضرت رضا(ع) در میادین اصلی، بوستان‌ها، معابر، امامزاده‌ها، دانشگاه‌ها و مدارس و همچنین برپایی محافل ادبی رضوی از دیگر برنامه‌های گرامیداشت این دهه است.

دبیرستاد دهه کرامت هرمزگان ادامه داد: افتتاح ایستگاه‌های ورزشی در محلات امام رضایی، برپایی میز مشاوره در محلات امام رضایی و بقاع متبرکه، تکریم خانواده‌های پرجمعیت جوان و مادران موفق و خادمان و فعالان این عرصه، آزادسازی مادران و پدران معسر زندانی، حضور در زایشگاه‌ها و عیادت از مادران و نوزادان، تولید، تدوین و انتشار محتوای امام رضایی بخش دیگری از برنامه‌های کانون مرکزی خدمت رضوی در هرمزگان است.

وی از برگزاری کارگاه‌های آموزشی سبک زندگی رضوی، برگزاری محافل انس با قرآن، برگزاری نمایشگاه آثار هنری و برپایی ایستگاه سلامت و خدمات پزشکی به عنوان دیگر برنامه‌های دهه کرامت در استان هرمزگان نام برد.

خواجه‌یی، برگزاری ویژه برنامه جشن «دختران آفتاب» در کانون فرهنگی هنری منتظران فرج روستای چهواز پارسیان، کانون حضرت رقیه(س) روستای طارم حاجی آباد، کانون انصارالحجه(عج) مرکز بخش شمیل بندرعباس و کانون نبی اکرم(ص) محله زرکی شهر میناب را از مهم‌ترین این برنامه‌ها عنوان کرد.

وی، تجلیل از دختران نمونه هرمزگان درحوزه فرهنگی و هنری ویژه اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، بازدید از سه کانون و مسجد فعال در حوزه فعالیت‌های فاخر ویژه دختران و برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی زیرسایه خورشید و ماه کاری از کانون انصارالحجه(عج) شمیل، اجرای طرح «سه شنبه‌های تکریم» با هدف تجلیل از نخبگان فعال در عرصه‌های مختلف مسجدی و اجرای طرح شنبه‌های کتاب در کانون‌های فرهنگی هنری با محوریت سیره رضوی را از دیگر برنامه‌ها برشمرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha