رونمایی از ۹ نشان شهدا در ری + فیلم

شهرری-ایرنا-فرماندار شهرستان ری از رونمایی از ۹ المان شهدایی در آستانه برگزاری کنگره ۱۲هزار شهید شهرستان های استان تهران در شهرستان ری خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیین رونمایی از نشان یادبود شهدای والامقام کهریزک با حضور مهدی باب الحوائجی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری ، کلهر شهردار کهریزک، شهیری فرمانده سپاه حضرت روح الله جنوب تهران و خانواده شهدا و جمعی از مسئولین در راستای برگزاری کنگره ۱۲۰۰۰ شهید استان تهران در ورودی شهر کهریزک برگزار شد.

رونمایی از ۹ نشان شهدا در ری + فیلم

باب الحوائجی در این مراسم با اشاره به اهمیت برگزاری کنگره ۱۲هزار شهید شهرستان های استان تهران اظهارداشت: به برکت خون شهدا و برنامه ریزی های صورت گرفته در شهرستان بحمدالله المانهای شهدا در شهرستان بزودی رونمایی می شوند.


وی افزود: نخستین رونمایی با المان شهدای کهریزک آغاز شد و ادامه روننایی از نشان های شهدا تا برگزاری کنگره ۱۲ هزار شهید شهرستان های استان تهران ۸ المان دیگر در سطح شهرستان رونمایی می شود.

رونمایی از ۹ نشان شهدا در ری + فیلم


شهیری فرمانده سپاه حضرت روح الله جنوب تهران نیز در این مراسم ضمن تقدیر از خدمات شهردار کهریزک با اشاره به ویژگی های این المانها مطرح کرد: شهدا نور و رحمت هستند و امروز همزمان با رونمایی از نخستین المان شاهد بارش نزولات آسمانی هستیم.


وی در ادامه افزود: المان ساخته شده به دست شهرداری کهریزک دارای ویژگی های متعددی از جمله جنس سازه، طراحی و غیره میباشد که این المان را نسبت به المانهای استان تهران متفاوت کرده است.

رونمایی از ۹ نشان شهدا در ری + فیلم


علی کلهر شهردار کهریزک نیز در ادامه مراسم رونمایی از المان شهدای کهریزک با اشاره به اهمیت مسیر نشانها گفت: با توجه به جایگاه مهم المانها برای ایجاد فضای مناسب فرهنگی یک المان در ورودی گلزار شهدای بهشت زهرا جانمایی شد و امروز شاهد رونمایی آن هستیم.


وی در ادامه تصریح کرد: دومین المان نیز در داخل شهر و در پرتردد ترین بخش شهری نصب و رونمایی خواهد شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha