۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۵:۱۱
کد خبرنگار: 877
کد خبر: 85475740
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سایت آموزش تخصصی کوهستان هلال احمر خلخال راه‌اندازی می‌شود

اردبیل - ایرنا - رئیس جمعیت هلال احمر خلخال از راه‌اندازی سایت آموزش تخصصی کوهستان ویژه امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام عبدالاحد بابایی روز دوشنبه در دیدار جمعی از اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران خلخال با مدیر و کارکنان جمعیت هلال احمر این شهرستان اظهار کرد: با راه‌اندازی این سایت نه تنها نیازی به اعزام نیروهای جمعیت هلال احمر برای آموزش این دوره به استان‌های دیگر کشور نخواهد بود بلکه زمینه حضور نیروهای جمعیت از سایر مناطق کشور در خلخال فراهم می‌شود.

رئیس جمعیت هلال احمر خلخال با ارائه گزارشی از عملکرد این جمعیت در سال گذشته افزود: در بخش آموزش جمعیت هلال احمر خلخال از شهرستان‌های سرآمد استان است.

سیدجواد یحیی‌زاده ، فرماندار خلخال هم در این نشست از تلاش‌های مدیر و کارکنان جمعیت هلال احمر این شهرستان در امدادرسانی به آسیب‌دیدگان حوادث و بلایای طبیعی قدردانی کرد.

رئیس شورای هماهنگی مدیریت بحران خلخال با اشاره به اهمیت آموزش‌ها در کاهش آسیب و زمان مواجهه با حوادث قهری خواستار تقویت بخش آموزش و استمرار آموزش‌های عمومی جمعیت هلال احمر به ویژه در مناطق روستایی شد.

خلخال در جنوب اردبیل قرار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha