۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۸:۲۴
کد خبر: 85475732
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

فرماندار رباط کریم: شهر پرند دارای ظرفیت های بالقوه فرهنگی و هنری است

رباط کریم - ایرنا - فرماندار رباط کریم گفت: شهر پرند دارای ظرفیت های بالقوه فرهنگی و هنری است که استفاده از این ظرفیت ها تاثیرات مثبتی برای شهر خواهد داشت.

به گزارش ایرنا، امید احمدی روز دوشنبه در افتتاحیه دفتر نمایندگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر پرند با بیان اینکه ظرفیت فرهنگی و هنری شهر پرند ما را متقاعد کرد که نمایندگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی را در پرند داشته باشیم اظهار داشت: استفاده از ظرفیت فرهنگی هنرمندان و تشکیل جلسات شورای فرهنگی عمومی می تواند در دستور کار جدی این نمایندگی قرار گیرد که این موضوع قطعا تاثیر فرهنگی بسیار مثبتی برای شهر در بر خواهد داشت.

وی ضمن تقدیر و تشکر از همکاری و مساعدتهای مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران ابراز امیدواری نمود که با استقرار نمایندگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهر پرند هنرمندان این شهر فرصت ارائه داشته های فرهنگی، هنری و ادبی خود را پیدا نمایند که تحقق این امر همراه با موفقیت های هنرمندان این شهر را در آینده ای نزدیک شاهد خواهیم بود.

فرماندار رباط کریم مباحث فرهنگی و هنری شهرستان پرند را به عنوان موضوعی جدی در حوزه فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بیان و خاطر نشان کرد: این شهرستان از ابعاد هنری، فرهنگی در بسیاری از حوزه‌های تخصصی بسیار مهم است.

شهر پرند در شهرستان رباط کریم در جنوب غرب استان تهران قرار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha