۱۳ درصد جرایم خراسان شمالی مربوط به سرقت است

بجنورد- ایرنا- معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان شمالی با بیان اینکه ۱۳ درصد جرایم استان مربوط به سرقت است گفت که این روند در ۲ ماه اخیر کاهشی بوده است.

به گزارش ایرنا، حسن ناهیدی روز دوشنبه در جلسه پیشگیری از سرقت خراسان شمالی که با حضور مسوول قرارگاه مقابله با سرقت دبیرخانه شورای امنیت کشور برگزار شد اظهار کرد: بیشتر سرقت های استان خرد است و در بخش زیرساخت ها نیز مشاهده می شود.

وی تصریح کرد: بخشی از سرقت ها در استان نیز مربوط به اماکن دولتی و اموال عمومی است.

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان شمالی تصریح کرد: خوشبختانه با اقداماتی که از سوی سازمان ها و دستگاه ها به ویژه سازمان های خدمات رسان انجام شده است سرقت در این بخش کاهشی بود.

وی در بخش دیگری از سخنانش بر بحث آموزش اقشار مختلف جامعه در خصوص پیشگیری از سرقت تاکید کرد و گفت: در این خصوص باید به طور خاص اصناف مختلف و کسبه ها آموزش فرا گیرند تا با اقدامات لازم از سرقت ها پیشگیری شود.

ناهیدی با بیان اینکه ۴۰ دستگاه دوربین تردد شمار و ۲۵ دستگاه دوربین نظارتی در استان فعال است افزود: شهرداری نیز تلاش می کند تا تعدادی دوربین در سطح شهر بجنورد نصب کند و هزینه کرد ۵۰ میلیارد ریال برای احداث اتاق ترافیک در این راستان انجام شده است.

وی بر لینک شدن دوربین ها به پلیس تاکید کرد و گفت: نظارت بیشتری در این صورت انجام می شود.

این نشست با حضور سردار ابوطالب منفرد، مسوول قرارگاه مقابله با سرقت دبیرخانه شورای امنیت کشور برگزار و مشکلات این بخش در استان بررسی شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha