۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۳۲
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85475487
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

سارق به عنف در شهرستان خمام گیلان غافلگیر و دستگیر شد

۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۳۲
کد خبر: 85475487
سارق به عنف در شهرستان خمام گیلان غافلگیر و دستگیر شد

رشت - ایرنا - رئیس پلیس آگاهی گیلان از دستگیری سارق به عنف خودرو پژو روآ در ورودی شهرستان خمام خبر داد.

به گزارش ایرنا, سرهنگ علیرضا حدادی روز دوشنبه اظهار کرد: مقابله با سرقت و ناهنجاری اجتماعی عزم همگانی را می طلبد.

وی در ادامه با بیان اینکه در پی شکایت یکی از شهروندان در خصوص سرقت به عنف خودرو پژو روآ و ارجاع پرونده‌ به مرجع انتظامی، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت، افزود: پس از انجام تحقیقات میدانی، مشخصات ظاهری سارق این پرونده‌ به دست آمد.

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان با اشاره به اینکه پس از شناسایی هویت این فرد، کارآگاهان پلیس آگاهی پس از هماهنگی قضائی با تعقیب و مراقبت چند ساعته و رصد اطلاعاتی متهم را در ورودی شهر خمام دستگیر و خودرو سرقتی کشف شد، بیان کرد: سارق ۳۰ ساله در تحقیقات پلیس به سرقت به‌عنف این خودرو اعتراف کرد و با تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

پلمب مطب ‌پزشکی غیرمجاز در رشت

بنا به گزارش دیگری از این پایگاه خبری, رئیس پلیس امنیت اقتصادی گیلان از شناسایی و پلمب یک مطب دندانپزشکی غیرمجاز در شهرستان رشت خبر داد.

سرهنگ محمد خوش‌خلقت با اشاره به اینکه جلوگیری از فعالیت مؤسسات غیرمجاز ضامن سلامتی مردم است، اظهار کرد: پلیس در راستای تحقق برنامه‌های پیشگیرانه و مقابله با اقداماتی که سلامتی مردم را به خطر می اندازد از هیچ تلاشی دریغ نمی کند.

وی در ادامه با بیان اینکه ماموران پلیس امنیت اقتصادی گیلان با انجام تحقیقات نامحسوس و استعلامات صورت گرفته، یک مطب پزشکی غیرمجاز را داخل محله کوی حسینی شهرستان رشت شناسایی کردند، افزود: پلیس به همراه نمایندگان نظام پزشکی و دانشگاه علوم پزشکی به آدرس مطب مورد نظر اعزام شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان گیلان از بررسی صورت گرفته و مشخص شدن اینکه متصدی این مطب بدون مجوز قانونی نسبت به ارائه خدمات دندانپزشکی اقدام می کند، خبر داد و بیان‌ کرد: در این خصوص متهم ۴۲ ساله پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و محل کار وی پلمب شد.

این مقام انتظامی در پایان از شهروندان خواست، برای درمان به مراکز معتبر مراجعه کرده و در صورت برخورد موارد مشکوک، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha