۲ خرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۰۹
کد خبرنگار: 3153
کد خبر: 85486107
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۸۱ پرونده قاچاق به ارزش ۲۱۳ میلیارد ریال در گیلان تشکیل شد

رشت - ایرنا - مدیر کل صنعت، معدن و تجارت گیلان از تشکیل ۸۱ پرونده قاچاق به ارزش ۲۱۳ میلیارد ریال در اجرای طرح های نظارتی و بازرسی های مستمر برای مدیریت بازار در استان خبر داد.

تیمور پورحیدری روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: از ابتدای امسال ۱۰ هزار و ۷۲۱ بازرسی در حوزه نظارت بر عملکرد بازار گیلان صورت گرفته که برای ۲ هزار و ۹۵ متخلف پرونده ای به ارزش ۳۱۳ میلیارد و ۸۱۸ میلیون ریال تشکیل شده است.

وی درخصوص کالاهای اساسی تخصیصی به استان نیز گفت: این اقلام توسط جهاد کشاورزی استان طبق سرانه جمعیت به کلیه شهرستانهای تابعه تخصیص یافت و خوشبختانه این استان در تامین و ذخایر اقلام اساسی مشکلی ندارد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گیلان حفظ آرامش در بازار و تامین و عرضه کالا را از اولویتهای برنامه تنظیم بازار استان اعلام کرد و افزود : طی امسال ۲۰۰ تن مرغ منجمد، ۱۰۰ تن گوشت منجمد، ۸۸۰ تن شکر خانوار و سه هزار و ۵۰۰ تن شکر صنوف و صنایع در استان توزیع شده است.

پورحیدری کمک‌اصناف به برون رفت چالشهای غیر مترقبه را حائز اهمیت دانست و تاکید کرد : اصناف آبروی نظام هستند و با احساس مسئولیت مضاعف به سوءاستفاده کنندگان مجال جولان نمی دهند و همواره با هوشیاری آرامش بازار را حفظ می کنند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گیلان از روسای اتحادیه های استان خواست: نظارت بر امور صنوف تحت مدیریت خود را به صورت ویژه در دستور کار قرار دهند و ضمن حفظ آرامش بازار بر تامین و عرضه کالا نظارت داشته باشند.

استان گیلان ۱۲۰ هزار واحد صنفی دارد که حدود ۴۰ هزار واحد از این تعداد در مرکز استان فعال است. مرکز دریافت گزارشهای مردمی شامل وب سرویس ۱۲۴.ir، سامانه تلفن ۱۲۴، به صورت ۲۴ ساعته بر بستر نرم افزاری وب سرویس فعال و دریافت کننده گزارش ها و شکایات مردمی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha